برگزاری جزءخوانی قرآن کریم بعد از نماز صبح در کانون «الزهرا (س)» جهرم
برگزاری جزءخوانی قرآن کریم بعد از نماز صبح در کانون «الزهرا (س)» جهرم

برگزاری جزءخوانی قرآن کریم بعد از نماز صبح در کانون «الزهرا (س)» جهرم

حضوری از اجرای برنامه جزءخوانی قرآن کریم در طول ماه رمضان همزمان با اقامه نماز صبح در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم خبر داد.
شناسه خبر : 1049261 تاریخ انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۰۵

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: برگزاری فعالیت های قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان از جمله برنامه هایی است که همه ساله در مساجد انجام شده و با استقبال گروه های مختلف مردم رو به رو می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم افزود: ماه مبارک رمضان، ماه بندگی خداوند و ماه نزول قرآن کریم است و پرداختن به این کتاب الهی در سطوح مختلف از تاکیدات ویژه بزرگان دین در طول سال به ویژه این ماه مبارک است.

 

وی بیان کرد: امسال علاوه بر برگزاری آیین های جزءخوانی قرآن کریم در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» که هر روز ظهر پس از اقامه نماز ظهر و عصر برگزار می شود، آیین جزءخوانی پس از نماز صبح نیز در این کانون فرهنگی و هنری برنامه ریزی شده و در حال اجرا است.

 

حضوری خاطرنشان کرد: علاوه بر این، برنامه ها و فعالیت های قرآنی در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، به صورت آنلاین در فضای مجازی نیز در طول ماه رمضان برگزار می شود.

 

وی عنوان کرد: البته برخی از فعالیت های قرآنی در این کانون هم به صورت حضوری و محدود با رعایت سایر شیوه نامه های بهداشتی ویژه بچه های مسجد انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، در پایان گفت: سایر برنامه های انجام شده در این کانون فرهنگی و هنری در ماه رمضان با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی توسط حاضران و شرکت کنندگان در مجلس انجام می شود.

 

پایان پیام/ 691