برگزاری کلاس های کانون «دوستان آسمانی» به صورت آنلاین
برگزاری کلاس های کانون «دوستان آسمانی» به صورت آنلاین

برگزاری کلاس های کانون «دوستان آسمانی» به صورت آنلاین

گواهیان از برگزاری کلاس های مقطع متوسطه کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» به شیوه آنلاین با توجه به شرایط کرونایی خبر داد.
شناسه خبر : 1049161 تاریخ انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۲۵

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با توجه به تغییر وضعیت کرونا در شهرستان جهرم به رنگ قرمز، لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی مطابق با وضعیت این بیماری مورد تاکید و ضرورت است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله تاکیدات این کانون فرهنگی و هنری به بچه های مسجد بوده و همواره سعی شده تا در اجرای برنامه های مختلف رعایت شیوه نامه ها به خوبی اجرایی شود.

 

وی بیان کرد: در هفته های اخیر متاسفانه شهرستان جهرم چهره نامطلوبی از بیماری کرونا به خود گرفته و سبب شده تا وضعیت این شهر از زرد به قرمز تبدیل شود.

 

گواهیان خاطرنشان کرد: این مهم سبب شد تا در راستای پیشگیری از شیوع بیماری و لزوم شیوه نامه های بهداشتی، برگزاری کلاس های این کانون فرهنگی و هنری در مقاطع مختلف با محدودیت هایی انجام شود.

 

وی ادامه داد: بر این اساس، برگزاری کلاس های مقطع متوسطه در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» به صورت آنلاین در فضای مجازی برنامه ریزی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم عنوان کرد: برگزاری این کلاس ها تا اطلاع ثانوی به شیوه آنلاین برگزار و تغییر شیوه برگزاری کلاس ها نیز به بچه های مسجد اطلاع رسانی می شود.

پایان پیام/ 691