هیئت امنای جدید مسجد داودقلی زنجان منصوب شدند
هیئت امنای جدید مسجد داودقلی زنجان منصوب شدند

هیئت امنای جدید مسجد داودقلی زنجان منصوب شدند

هیئت امنای جدید مسجد داودقلی زنجان با رویکرد جوان گرایی، عمل گرایی و تخصص گرایی با معرفی حجت الاسلام علی اصغر ولایتی منصوب شدند.
شناسه خبر : 1049031 تاریخ انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۱۱

مسئول روابط عمومی مسجد داودقلی زنجان در این رابطه به خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: خدمت به مسجد عبادت است و خدمتگزار مخلص مسجد محبوب خداوندست و مساجد بعنوان خانه الهی و سنگر اسلام، پناه گاه مورد اعتماد مردم هستند و باید با مدیریت کارآمد و تخصصی اداره شوند.

 

بیات ادامه داد: حرمت امام زاده با متولی است و متولیان و مدیران مسجد باید انسانهای با تقوا و صالح باشند تا جایگاه ارزشی و معنوی آن در بین مردم و نمازگزاران بیشتر باشد.

 

وی با اشاره به این نکته که مدیریت مسجد داودقلی در دست جوانان مومن تحصیل کرده و متعهد است، گفت: سعی می شود  از حضور، تجربه و نظرات ریش سفیدان مومن که سرمایه های دینی کمال استفاده بعمل آید.

 

به گفته مسئول روابط عمومی مسجد داودقلی، حجت الاسلام ولایتی امام جماعت مسجد با مشورت عقلای منطقه و نمازگزاران مسجد و با گفتگو با جوانان توانا و علاقه مند به مشارکت در مدیریت مسجد، هیئت امنای مسجد داودقلی را انتخاب می نمایند.

 

گفتنی است هیئت امنای جدید این مسجد با تخصص های متعدد و سلایق مختلف برای مدیریت پویا و جامع انتخاب شدند که در بین آنها کارشناس ارشد معارف اسلامی، کارشناس ارشد عمران، کارشناس ارشد حقوق، کارشناس ارشد حسابداری، کارشناس بهداشت و سلامت دیده می شود.

 

بیات در پایان با اشاره به کلام امام علی (ع) هدیه مسجد بهشت است، افزود:  خدمت به مسجد توفیق الهی است و در روایات معتبر به اجر و پاداش ویژه آن اشاره شده است و مدیریت مسجد امانتی است که مسئولیت بالایی دارد.

 

پایان پیام/ 693