«فهما» ایده ای برای شناسایی و ساماندهی نیروی انسانی کانون ها در راستای منویات رهبری است
«فهما» ایده ای برای شناسایی و ساماندهی نیروی انسانی کانون ها در راستای منویات رهبری است

«فهما» ایده ای برای شناسایی و ساماندهی نیروی انسانی کانون ها در راستای منویات رهبری است

کمالی گفت: «فهما» ایده متعالی و طرح جامعی برای شناسایی پرورش و ساماندهی نیروی انسانی کانون ها در راستای منویات مقام عظمای ولایت و رهبری است. ​
شناسه خبر : 1048955 تاریخ انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «روح الله کمالی» با اشاره به فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری شهدای توت نده، اظهار کرد: در کارنامه کاری این کانون برنامه‌های مختلفی ثبت شده که منجر به برگزیده شدن کانون در میان 26 هزار کانون در سراسر کشور شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای توت نده، مسجد صاحب الزمان(عج) دنا گفت: این کانون در نخستین رویداد ملی فهما در سال 1398 با محور فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه شد.

 

وی ادامه داد: همچنین کانون فرهنگی و هنری شهدای توت نده سال 1399 نیز به عنوان کانون شایسته تقدیر ویژه در «رواق کارآفرینی» طرح ملی ایران قوی شناخته شد.

 

کمالی یادآور شد: فهما ایده متعالی و طرح جامعی برای شناسایی پرورش و ساماندهی نیروی انسانی کانون ها در راستای منویات مقام عظمای ولایت و رهبری است.

 

این فعال فرهنگی شهرستان دنا خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی و هنری شهدای توت نده با هزار و 717 عضو که در سامانه بچه های مسجد ثبت شده و مجموع ۱۵ هزار و ۲۴۲ امتیاز از ۲۰ هزار امتیاز توانست در طرح ملی ایران قوی رتبه شایسته تقدیر ویژه را کسب کند.

 

وی اظهار کرد: کانون شهدای توت نده در راستای همکاری با بسیج سازندگی و بانک‌های عامل مثل صندوق کارآفرینی امید در راستای تولید و اشتغال، ضمن شناسایی و توجه به ظرفیت‌های فردی و فیزیکی، توانست مبالغ تسهیلات خوب و کم بهره و سهل الوصول را با بازپرداخت چهار ساله به بیش از ۵۰ نفر از اعضای کانون، اعطا کند.

 

کمالی گفت: همچنین در این عرصه راه اندازی کارگاه‌های زودبازده خانگی مثل مجتمع خیاطی بانوان، پرورش قارچ، نگهداری دام و طیور، مصالح ساختمانی و دیگر صنوف، نیز در دستور کار قرار گرفته است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای توت نده مسجد صاحب الزمان(عج) دنا افزود: در نظر داریم که در سال ۱۴۰۰ بر اساس بیانات مقام معظم رهبری، در راستای تولید و اشتغال زایی گام های موثرتری برداریم؛ ضمن اینکه این کانون طی چند سال اخیر به عنوان کانون شاخص استانی و معرفی به کشور در حوزه گردشگری دینی مطرح است.

 

وی ادامه داد: فعالیت های ما اکنون با دید جامع تربیتی در راستای شکوفایی استعدادهای اعضا در عرصه های مختلف از جمله برنامه‌های قرآنی و کتابخوانی در جریان است.

 

کمالی گفت: تربیت 30 حافظ جزء سی ام قرآن کریم در میان نوجوانان از یک سو و همچنین برگزاری مسابقات کتابخوانی و فرهنگ کتابخوانی، کلاس های فضای مجازی و سواد رسانه ای از سوی دیگر منجر به جذب نوجوانان و جوانان به فعالیت ها متمرکز شده است.

پایان پیام/ 82