محفل انس با قرآن به همت کانون مسجد مهدیه بهشهر برگزار شد
محفل انس با قرآن به همت کانون مسجد مهدیه بهشهر برگزار شد

محفل انس با قرآن به همت کانون مسجد مهدیه بهشهر برگزار شد

روشی گفت: محفل انس با قرآن به همت و تلاش کانون فرهنگی هنری مسجد مهدیه بهشهر و همکاری اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان، با حضور قاری بین المللی استاد سید جواد حسینی همزمان با ماه مبارک رمضان در بهشهر برگزار شد.
شناسه خبر : 1048882 تاریخ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۰۰

« عبدالحسین روشی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: ترویج فرهنگ قرآن و ارزش های دینی و اسلامی از اهداف مهم برگزاری محفل انس با قرآن در کانون فرهنگی هنری مسجد مهدیه بهشهر بوده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مهدیه بهشهر با اشاره به برنامه​های قرآن کانون‌های فرهنگی ـ هنری این مسجد افزود: محافل انس با قرآن در این کانون در مناسبت های مختلف و ایام مختلف سال برگزار می شود تا انس با قرآن همواره در جامعه نهادینه شود.

 

وی با بیان اینکه برگزاری این محافل با هدف ترویج فرهنگ تلاوت قرآن کریم از سوی کانون فرهنگی هنری مسجد مهدیه بهشهر برگزار شده است، خاطر نشان کرد: در این محفل قرآنی قاری بین المللی استاد سید جواد حسینی به قرائت قرآن پرداختند و برخی از قاریان شهرستانی و استانی هم قرآن کریم را تلاوت کردند.

مدیر مسئول کانون‌ فرهنگی هنری مسجد مهدیه بهشهر افزود: برگزاری مسابقه و تواشیح از دیگر برنامه های اجرا شده در مراسم و محفل انس با قرآن این کانون بوده است.

 

روشی یادآور شد: برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و هنری، توجه به امر ورزش، ترویج فرهنگ کتابخوانی و برگزاری محافل انس با قرآن و دستگیری از نیازمندان از برنامه های مهم کانون​های فرهنگی هنری مسجد مهدیه بهشهر است که در طول اجرایی می شود.

به گزارش شبستان، محفل انس با قرآن به همت کانون‌های فرهنگی هنری مسجد مهدیه بهشهر و اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر، پنجشنبه 2 اردیبهشت ماه 1400 بعد از اذان مغرب و عشا با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد مهدیه بهشهر برگزار شد.

پایان پیام/ 175