فضای مجازی فرصتی مهم برای ترویج معنویت در دوران کرونایی است
فضای مجازی فرصتی مهم برای ترویج معنویت در دوران کرونایی است

فضای مجازی فرصتی مهم برای ترویج معنویت در دوران کرونایی است

حجت الاسلام نبوی گفت: فضای مجازی فرصتی مهم برای ترویج معنویت در دوران کرونایی در ماه مبارک رمضان است و باید از این فرصت ها استفاده کرد.
شناسه خبر : 1047550 تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۱

حجت الاسلام « سید عسکر نبوی»  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: ماه رمضان ماه رحمت و بخشش و مهربانی و فرصت بسیار خوبی برای تمرین خودسازی است که باید از لحظه لحظه های این ماه استفاده شود.

 

امام جماعت مسجد سید الشهداء بهشهر افزود: مناجات و دعا در این ایام روح و جان ما را برای یکسال معنوی و دینی آماده می کند و یک ماه عبادت خالصانه در ماه مبارک رمضان، انسان را به تعالی بیشتر خواهد رساند و نباید از این روزها و شب ها غفلت کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: در شرایطی قرار داریم که دشمنان اسلام برای کمرنگ کردن ارزش‌های اسلامی تلاش فراوانی را در دستور کار قرار داده و انجام می  دهند و لذا  ترویج معنویت و تبیین اهمیت ماه مبارک رمضان برای نوجوانان و جوانان امری مهم و ضروری است.

 

حجت الاسلام نبوی با اشاره به شرایط کرونایی در جامعه گفت: فضاسازی مناسب و  متناسب با شرایط کرونایی برای ماه پربرکت رمضان از اهمیت بالایی برخوردار است و نباید از آن غافل شویم و ضروری است از فضای مجازی برای ترویج معنویت و اهمیت ماه مبارک رمضان استفاده شود.

 

وی با بیان اینکه مساجد در دوران مختلف دارای عملکردهای خاص بودند؛ یادآور شد: در دورانی قرار داریم که علاوه بر مجموعه فعالیت های مختلف مساجد همچون توجه به مسائل اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و حتی در دورانی رزمی اکنون در دوران کرونا همه افراد مسجدی فعالانه برای ضدعفونی کوچه و خیابان ها و کمک رسانی به نیازمندان بسیج شدند و نمونه کامل همکاری و نوع دوستی به نمایش گذاشته شد.

 

امام جماعت مسجد سید الشهداء بهشهر یادآور شد: ماه مبارک رمضان زمینه مصون نگه داشتن انسان از گناهان و بدی‌هاست و باید با روزه‌داری و تقویت تقوا الهی خود را برای یکسال معنوی جدید آماده کنیم و از این ماه توشه برداریم.

پایان پیام/ 175