رزمایش کمک مومنانه در مسجد داودقلی زنجان آغاز شد
رزمایش کمک مومنانه در مسجد داودقلی زنجان آغاز شد

رزمایش کمک مومنانه در مسجد داودقلی زنجان آغاز شد

حجت الاسلام ولایتی گفت: مسجد داودقلی زنجان در راستای لبیک گویی به فرمایشات مقام معظم رهبری و به عشق مردم، رزمایش کمک مومنانه و افطاری خشک را در ماه مبارک رمضان آغاز می کند.
شناسه خبر : 1046820 تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۰۱

امام جماعت مسجد داودقلی و مسئول قرارگاه جامع خانواده زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان زنجان گفت براساس عمل به وظیفه انسانی و اسلامی و باتوجه به پیام امید بخش امام خامنه ای مبنی بر اینکه جهادگران مردمی و خیرین دوباره مثل همیشه به میدان کمک به محرومین بیایند از آمادگی این مجموعه برای کمک و به محرومین، کارگران فصلی، بی سرپرستان و دست فروشان خبر داد.

 

حجت الاسلام ولایتی ادامه داد: مسجد داودقلی زنجان و قرارگاه جامع خانواده افتخار دارد در حد توان به نیازمندان شریف مراجعه کننده شهر و روستاهای اطراف کمک می کند.

 

وی به لطف الهی و اعتماد مردم و خیرین به این مجموعه مردمی و دینی اشاره کرد و افزود: اگر لطف الهی و کمک مردم نباشد ما هرگز موفقیتی نخواهیم داشت؛ ما وسیله هستیم و بانی خیر اما همراهی و اعتماد مردم توفیقاتی را حاصل کرده است

 

ولایتی از همه عوامل زحمتکش و جوانان دلاور مجموعه قرارگاه جامعه خانواده زنجان قدر دانی کرد و گفت: کادر فعال و کمیته های فعال این مجموعه گاها به دل خطر رفته و با امداد رسانی در شرایط سخت مصداق بارز جهادگر و ایثار گر جامعه ما  هستند.

 

امام جماعت مسجد داودقلی زنجان در پایان از مردم و خیرین دعوت کرد از این مجموعه مردمی و ارزشی خیریه مسجد داودقلی زنجان بازدید کرده و در صورت امکان برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به جامعه هدف این مجموعه را یاری نمایند و یا مبالغ و کمک های نقدی خود را به شماره کارت رسمی مرکز شمیم نرگس۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۰۰۷۶۹ مرکز خیریه  این مسجد داودقلی زنجان واریز نمایند.

پایان پیام/ 693