حضور عوامل اجرایی کانون «دوستان آسمانی» جهرم در برنامه «چشمه» شبکه «افق»
حضور عوامل اجرایی کانون «دوستان آسمانی» جهرم در برنامه «چشمه» شبکه «افق»

حضور عوامل اجرایی کانون «دوستان آسمانی» جهرم در برنامه «چشمه» شبکه «افق»

گواهیان گفت: ویژه برنامه«چشمه» با حضور عوامل اجرایی کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، امشب به صورت زنده از شبکه «افق» پخش می شود.
شناسه خبر : 1046494 تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۱۹

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت:  ویژه‌برنامه افطار شبکه افق با عنوان «چشمه» با موضوع تعامل هنر، اندیشه، با محوریت مساجد، به تهیه‌کنندگی «محمدعلی صائب» و با اجرای «مصطفی فارویی»، از چهارشنبه ۲۵ فروردین، اول ماه مبارک رمضان از شبکه «افق» به روی آنتن رفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم با اشاره به اینکه این برنامه در ۳۰ قسمت به صورت زنده پخش می شود، افزود: برنامه شامل گفتگو با فعالان فرهنگی و هنری مسجدی سراسر کشور و چهره های رسانه ای و کارشناسان مربوطه است.

 

وی بیان کرد: این برنامه قرار است امشب با محوریت کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» به روی آنتن شبکه «افق» برود.

 

 گواهیان تمرکز بر فعالیت شاخص یک مسجد را از ویژگی های برنامه «چشمه» عنوان کرد و اظهار داشت: این برنامه ضمن مرور خاطرات و قصه های مربوطه به بررسی تجربه آن‌ها و باید و نبایدهای استمرارشان با حضور چهرهای فرهنگی و هنری می پردازد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم خاطرنشان کرد: برنامه «چشمه» با حضور مدیر و عوامل اجرایی این کانون فرهنگی و هنری امشب (جمعه 27 فروردین) از ساعت 19به صورت زنده از شبکه «افق» به روی آنتن می رود.

 

به گزارش شبستان، همچنین پخش برگزیده مستندهای مساجد، کلیپ‌ و نماهنگ‌های مرتبط و گفتگو با ائمه جمعه و جماعت برجسته کشور از دیگر بخش‌های این برنامه است.

 

کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم از کانون های فعال کشور و استان فارس بوده که در سه سال متوالی موفق به کسب عنوان موفق ترین رده بسیج کشور نیز شده است.

 

این کانون فرهنگی و هنری با برخورداری از بیش از یک هزار و 500 عضو در رده های مختلف سنی، برگزار کننده فعالیت های مختلف فرهنگی، هنری، دینی، مذهبی، ورزشی، اردویی و... در طول سال است.

 

پایان پیام/ 691