حضور در مساجد از برکات ماه مبارک رمضان است
حضور در مساجد از برکات ماه مبارک رمضان است

حضور در مساجد از برکات ماه مبارک رمضان است

رمضانپور با بیان اینکه ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در مسجد امام حسین(ع) صومعه‌سرا برگزار می‌شود گفت: حضور در مساجد از برکات ماه مبارک رمضان است.
شناسه خبر : 1046483 تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۵۰

«امیر رمضانپور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در صومعه‌سرا با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: یکی از برکات ماه مبارک رمضان، حضور در مساجد و توبه و استغفار است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید آوینی مسجد امام حسین(ع) صومعه‌سرا افزود: حضور در مسجد و مانوس شدن با قرآن در بسیاری از روایات سفارش شده است که ماه پر فیض و برکت رمضان بهترین فرصت برای حضور در این مکان مقدس و بهره‌گیری از جنبه‌های عبادی آن است.

 

وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی در این ماه مبارک در مسجد امام حسین(ع) با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود گفت: اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و مغرب و عشاء و سخنرانی توسط حجت‌الاسلام محسنی، حجت الاسلام شفیعی و حجت‌الاسلام فرجی از جمله برنامه‌ها است.

 

رمضانپور تصریح کرد: مراسم شب‌های احیاء با قرائت دعای مجیر، زیارت عاشورا، دعای جوشن کبیر و مراسم قرآن به سر توسط مداح اهل بیت «مهدی اخوان» در این مسجد برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید آوینی مسجد امام حسین(ع) صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: امیدواریم که خداوند تبارک و تعالی در این ماه، توفیق عبادت، تلاوت قرآن، بندگی، رشد و کمال معنوی عنایت بفرماید.

 

پایان پیام/ 526