مسجد داودقلی زنجان منبر مجازی اجرا می کند
مسجد داودقلی زنجان منبر مجازی اجرا می کند

مسجد داودقلی زنجان منبر مجازی اجرا می کند

به گفته حجت الاسلام ولایتی، مسجد داودقلی زنجان در اقدامی مبتکرانه و همراهی با دستورالعمل های بهداشتی ستاد مقابله با ویروس منحوس کرونا ، برنامه اجتماع مردمی را تعطیل و برنامه مجازی را با محتوای مفید و متناسب اجرا می کند.
شناسه خبر : 1046223 تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۰۲

امام جماعت مسجد داودقلی زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان زنجان اظهار کرد: مجموعه ما سعی دارد بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی مراعات و معیار قرار دادن برنامه ها و اطلاع رسانی های ستاد مبارزه با کرونا ، تمام پروتکل های این ستاد را اعمال کند.

 

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی در ادامه افزود: البته مسجد داودقلی قرارگاه جامع خانواده زنجان صرفا برای اجتماع مستمعین و مخاطبین برنامه ای ندارد و گرنه این مجموعه فعال برای خدمات اجتماعی و کمک به مردم و جامعه همواره فعال و در میدان فعالیت می کند و احسان و کمک مومنانه و کمک های درمانی به نیازمندان جامعه بر اساس وظیفه انسانی و اسلامی انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه مسجد داودقلی، مسجدی برای مردم است که در هر موقعیتی با محوریت عموم مردم و جوانان وارد می شود، افزود: این مسجد نقش خود در عرصه محرومیت زدایی، تربیت، فرهنگی، هنر، مشاوره، کرسی آزاد اندیشی، حمایت از ازدواج های اسلامی آسان، حمایت از کارآفرینی و اشتغال جوانان و...ایفا می کند.

 

حجت الاسلام ولایتی گفت: مسجد داودقلی با ایجاد قرارگاه جامعه خانواده در کوچه و خانه های مردم حاضر می شود و امروز هم در ایام کرونا سعی می شود مسجد داودقلی زنجان بر اساس شرایط کرونا خدمات را ارائه کند.

پایان پیام/ 73