اهدای پنج گوشی هوشمند به دانش‌آموزان نیازمند در تبریز
اهداي پنج گوشي هوشمند به دانش‌آموزان نيازمند در تبريز
به همت بانوان کانون حسینیه؛

اهدای پنج گوشی هوشمند به دانش‌آموزان نیازمند در تبریز

به همت بانوان فعال کانون وبسيج مسجد امام حسين (ع) تبريزو با مشارکت خيرين ۵ گوشي تلفن همراه هوشمند به دانش آموزان نيازمند در سال جديد اهدا شد.
شناسه خبر : 26685 تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۷:۵۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، فریبا بیرامی از اهدای ۵ دستگاه گوشی هوشمند به ۵ دانش آموز نیازمند و محروم از تحصیل با مشارکت خیرین و بانوان فعال کانون و بسیج پایگاه خواهران مسجد خبرداد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حسینیه مسجد امام حسین(ع) تبریز گفت: براساس اعلام مسوولان آموزش و پرورش ۳۰ درصد دانش آموزان عادی و ۴۰ درصد دانش آموزان با نیازهای ویژه از ابزار هوشمند مانند تبلت و موبایل محروم هستند.

بیرامی افزود: در راستای بهره مندی از آموزش های مجازی برای دانش آموزان محروم و رفع محرومیت‌ها و در امتداد اجرای طرح کمک‌های مؤمنانه، با همکاری و همدلی خیرین، در اقدامی خداپسندانه ۵ دستگاه گوشی هوشمند به ارزش ۱۸ میلیون تومان خریداری و به دانش آموزان نیازمند اهدا گردید.

وی با بیان این‌که کمک به همنوع برای گسترش فرهنگ نیكوكاری در بین اقشار مختلف مردم، امری ضروری و تکلیفی الهی است، افزود: براساس وظیفه دینی و ملی و با محوریت بانوان، امسال علاوه بر کمک به دانش آموزان بی بضاعت، سرویس کامل جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش و بی سرپرست در آستانه ازدواج توسط فعالان کانون و بسیج و خیرین تهیه شد و طی مراسمی ساده و صمیمی به آنها اهدا شد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حسینیه مسجد امام حسین(ع) تبریز ضمن تقدیر و قدردانی ویژه از اعضای کانون، بسیجیان پایگاه، خیرین و مشارکت کنندگان در این امور خداپسندانه، خاطرنشان کرد: بر اساس آیات و روایات هیچ دینی به اندازه مكتب اسلام مردم را در كمك به دیگران و نیازمندان جامعه سفارش نكرده است، بنابراین مشاركت در اینگونه فعالیت های فرهنگی و ارزشی یك توشه اخروی است.