جزء خوانی قرآن کریم در مسجدالنبی(ص) زنجان
جزء خوانی قرآن کریم در مسجدالنبی(ص) زنجان

جزء خوانی قرآن کریم در مسجدالنبی(ص) زنجان

به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، مراسم جزء خوانی قرآن کریم هر روز از ساعت۱۸ تا ۱۹ در طول ماه مبارک رمضان با حضور قاریان و حافظان قرآن کریم برگزار می شود.
شناسه خبر : 1045821 تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، مراسم جزء خوانی قرآن کریم هر روز از ساعت18 تا 19 در طول ماه مبارک رمضان با حضور قاریان و حافظان قرآن کریم انجام می شود.

 

در این برنامه که با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود، قاریان و حافظان قرآن کریم هر روز یک جزء از قرآن کریم را تلاوت خواهند کرد.

 

همچنین با آغاز ماه ضیافت الهی، طرح کمک مومنانه ویژه ماه مبارک رمضان با همکاری خیرین و اصحاب مسجد در مسجدالنبی(ص) به اجرا درمی آید تا بسته های معیشتی و کالاهای اساسی برای این ماه عزیز در اختیار خانواده های نیازمند قرار گیرد.

 

از اینرو خیرین و علاقمندان به شرکت در این اقدام خیرخواهانه می توانند کمک های نقدی خود را به شماره 6037997599133668 بانک ملی مسجدالنبی(ص) زنجان واریز کنند.

 

 کمک های نقدی جمع آوری شده جهت اهدای بسته های ارزاق ویژه ماه مبارک رمضان هزینه خواهد همچنین خیرین علاقمندان برای کمک های غیرنقدی نیز می توانند از طریق شماره تلفن 09191422371 کمک های خود را به دست بچه های مسجدالنبی(ص) برسانند.

 

 

پایان پیام/ 73