تولید کلیپ «طرح شهید سلیمانی» در کانون «الزهرا (س)»
تولید کلیپ «طرح شهید سلیمانی» در کانون «الزهرا (س)»

تولید کلیپ «طرح شهید سلیمانی» در کانون «الزهرا (س)»

حضوری از تولید کلیپ «طرح شهید سلیمانی» با موضوع پایش سلامت مردم از بیماری کرونا به همت گروه رسانه ای کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» خبر داد.
شناسه خبر : 1045696 تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۸:۰۰

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: رزمایش پایش سلامت با هدف قطع کردن زنجیره انتقال ویروس کرونا در قالب طرح «شهید سلیمانی» در شهرستان جهرم به اجرا در آمده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» جهرم افزود: دومین مرحله از طرح «شهید سلیمانی» نیز به همت بسیجیان گروه جهادی «شهید نامجو» باهمکاری دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم، فرمانداری ویژه شهرستان جهرم و حوزه مقاومت بسیج «امام سجاد (ع)» اجرایی شده است.

 

وی بیان کرد: فعالیت این گروه جهادی در مرحله دوم طرح «شهید سلیمانی» به همت گروه رسانه ای «کوثر» کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» به تصویر کشیده شده و در قالب یک گزارش خبری تهیه و تنظیم شده است.

 

حضوری با اشاره به اینکه تصویربرداری این گزارش به وسیله «محمدرضا سبویی» و «نیما بحریه» انجام شده است، عنوان کرد:  این اثر با مجری گری «پیمان بازماندگان» و تدوین «محمدرضا سبویی» تهیه شده است.️

 

وی ادامه داد: همچنین «شایان شهابی» و «متین جمالی‌فرد» نیز به عنوان عکاسان گروه رسانه ای «کوثر» در  این اثر نقش داشته اند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» با اشاره به اینکه این کلیپ به همت مرکز رسانه‌ای «کوثر» وابسته به این کانون تولید شده است از عوامل تهیه و تولید این اثر قدردانی کرد.

 

حضوری با اشاره به اینکه اجرای این رزمایش با حضور ۳۰ تیم چهار نفره و ۳۰ دستگاه خودرو انجام شده است، بیان کرد: این برنامه در منطقه بولوار رهبری برگزار شده و تعداد سه هزار نفر در آن مورد پایش قرار گرفتند.

 

وی در پایان اظهار کرد: از سه هزار نفر شهروند پایش شده در این طرح، تعداد ۴۷ نفر تست رپید کرونا داده‌اند.

 

پایان پیام/ 691