توزیع اقلام ضروری خانواده ها به نرخ تعاونی در کانون «منتظران نور»
توزیع اقلام ضروری خانواده ها به نرخ تعاونی در کانون «منتظران نور»

توزیع اقلام ضروری خانواده ها به نرخ تعاونی در کانون «منتظران نور»

نیکجو از توزیع اقلام ضروری خانواده ها به نرخ تعاونی ویژه اعضای کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم خبر داد.
شناسه خبر : 1045325 تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۸:۴۸

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» فعالیت های مختلفی انجام می شود که یکی از آنها راه اندازی فروشگاه به صورت موقت و تامین برخی از کالاهای ضروری خانواده های اعضای کانون است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم افزود: این اقدام تا کنون در چند مرحله به اجرا در آمده و کالاها و اقلام مورد نیاز خانواده ها به نرخ تعاونی میان اعضای کانون توزیع شده است.

 

وی با اشاره به مرحله جدید این طرح در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، بیان کرد: در اجرای این طرح، اقلامی همچون برنج، الکل و ماسک به نرخ تعاونی تهیه شده و در اختیار فروشگاه کانون برای توزیع میان خانواده ها قرار گرفته است.

 

نیکجو با اشاره به اینکه پیش از این نیز  چند مرحله از این  طرح توسط کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» شهرستان جهرم اجرایی شده است، خاطرنشان کرد: در مراحل قبلی اجرای این طرح اقلامی همچون گوشت مرغ، اقلام بهداشتی همچون ماسک و الکل میان اهالی مسجد و اعضای کانون فرهنگی و هنری با قیمت مطلوب توزیع شده است.    

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» شهرستان جهرم ادامه داد: اقلام توزیع شده میان اهالی مسجد و اعضای کانون با قیمت مناسب و تعاونی میان متقاضیان توزیع شده است.

 

نیکجو با اشاره به اینکه این کانون‌ فرهنگی و هنری، در حیطه‌ های مختلف همچون تولید ماسک، ضدعفونی کردن معابر عمومی و توزیع بسته‌ های غذایی فعالیت داشته است، گفت: این کانون‌ تاکنون چند هزار انواع ماسک را به صورت خوجوش تولید و میان مردم توزیع کرده است.

 

وی ادامه داد: تلاش در راستای ریشه کنی ویروس منحوس کرونا، با انجام برنامه های متنوع از ابتدای شیوع بیماری تا کنون از دیگر فعالیت های این کانون فرهنگی و هنری بوده که اخیرا نیز بچه های مسجد با اجرای طرح «شهید قاسم سلیمانی» در خط مقدم کمک به مدافعان سلامت قرار گرفته اند..

پایان پیام/ 691