اجرای رزمایش «کمک مومنانه» با تهیه ۱۲۰ بسته معیشتی در کانون «الزهرا (س)»
اجرای رزمایش «کمک مومنانه» با تهیه ۱۲۰ بسته معیشتی در کانون «الزهرا (س)»

اجرای رزمایش «کمک مومنانه» با تهیه ۱۲۰ بسته معیشتی در کانون «الزهرا (س)»

حضوری از اجرای مرحله جدید رزمایش «کمک مومنانه» با تهیه ۱۲۰ بسته معیشتی ویژه خانواده های کم بضاعت به همت کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» خبر داد.
شناسه خبر : 1045260 تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۴۱

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در آستانه ماه رمضان، ماه بندگی و عبادت خداوند متعال، مرحله دیگری از رزمایش «کمک مومنانه» به همت کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» به اجرا در آمده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» جهرم افزود: این رزمایش در راستای تداوم اجرای طرح مواسات و همدلی و بخش اول چهارمین مرحله از طرح «کمک مومنانه» به همت بچه های مسجد اجرایی شده است.

 

وی بیان کرد: در اجرای این مرحله از رزمایش، که با هدف حمایت از خانواده های کم بضاعت و آسیب دیده از کرونا به اجرا در آمده تعداد 120 بسته مواد غذایی تهیه شده است.

 

حضوری ادامه داد: در این مرحله از رزمایش «کمک مومنانه» بسته های معیشتی حاوی اقلامی همچون برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی، سویا، رب گوجه و... تهیه شده و آماده توزیع میان خانواده های کم بضاعت است.

 

وی خاطرنشان کرد: برای تهیه هر بسته مواد غذایی بیش از 200 هزار تومان هزینه شده و در مجموع این 120 بسته با اعتباری افزون بر 24 میلیون تومان تهیه شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» جهرم با قدردانی از عوامل تهیه و توزیع بسته های مواد غذایی، از خیران، نیکوکاران، اهالی مسجد و اعضای کانون در اجرای این طرح تقدیر کرد.

 

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» از ابتدای شیوع بیماری کرونا در خدمات رسانی به مردم به ویژه اقشار کم بضاعت جامعه سهیم بوده است، گفت: به همت اهالی مسجد و نیکوکاران در این مدت چند مرحله طرح «کمک مومنانه» در این کانون فرهنگی و هنری به اجرا در آمده است.

 

حضوری در پایان عنوان کرد: از خیران می خواهیم تا همچون گذشته آستین همت را بالا زده و در برنامه های خیرخواهانه و عام المنعه در راستای کمک به اقشار محروم جامعه، کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» را یاری رسانند.

 

پایان پیام/ 691