اقامه نماز در مساجد خراسان جنوبی تابع پروتکل های ستاد استانی کرونا
اقامه نماز در مساجد خراسان جنوبی تابع پروتکل های ستاد استانی کرونا

اقامه نماز در مساجد خراسان جنوبی تابع پروتکل های ستاد استانی کرونا

سرپرست مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی گفت: مساجد خراسان جنوبی در ایام ماه مبارک رمضان فعال خواهند بود و اقامه نماز جماعت در مساجد، تابع پروتکل های ستاد ملی و استانی بیماری کرونا است.
شناسه خبر : 1045007 تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۷:۳۶

حجت الاسلام «هادی رجبی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: درب مساجد خراسان جنوبی در ایام ماه مبارک رمضان باز خواهد بود اما با توجه به خیز مجدد بیماری کرونا در استان و وضعیت قرمز و نارنجی غالب شهرستان ها، اقامه نماز جماعت اقتضایی و تابع شرایط مختلف اعم از شرایط مسجد، شهرستان و... است.

 

حجت الاسلام رجبی با بیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان مساجد تعطیل نیستند، تصریح کرد: هیئت امنا و امام جماعت مساجد مناسبت ترین تصمیم را به دنبال دستورالعمل ها و ضوابط بهداشتی ستاد مقابله با بیماری کرونا که از طریق رسانه های گروهی اعلام می شود مبنی بر تعطیلی و باز بودن مساجد اتخاذ خواهند کرد.

 

وی مطرح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان توسط مبلغان، روحانیون و ائمه جماعات توانمند در زمینه های قرآنی، فرهنگی و سیاسی کلیپ های چند دقیقه ای با رویکردهای قرآنی، سیاسی، بصیرتی، روشنگری و تبیین مسائل دینی و انقلابی تهیه و در اختیار کانال ها مساجد قرار می گیرد.


سرپرست امور رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی تصریح کرد: برای تعطیلی و یا باز بودن درب مساجد در ایام ماه مبارک رمضان از سوی امور مساجد استان هیچگونه دستورالعملی ارسال نخواهد شد و دغدغه های مرکز در قالب توصیه نامه به ائمه جماعات و سایر ارکان مساجد اعلام خواهد شد.

 

پایان پیام/ 575