غبارروبی مسجد «حاج عبدالرحیم» جهرم به همت اعضای کانون «حضرت ابوالفضل (ع)»
غبارروبی مسجد «حاج عبدالرحیم» جهرم به همت اعضای کانون «حضرت ابوالفضل (ع)»

غبارروبی مسجد «حاج عبدالرحیم» جهرم به همت اعضای کانون «حضرت ابوالفضل (ع)»

پاریاور گفت: بچه های کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» با غبارروبی مسجد «حاج عبدالرحیم» به استقبال ماه رمضان رفتند.
شناسه خبر : 1044667 تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۵۷

«هادی پاریاو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: هر سال از ۲۱ شعبان تا پایان آن، دهه تکریم و تعظیم مساجد نام‌گذاری شده است که امسال مصادف با ۲۷ فروردین تا پنجم اردیبهشت ماه است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم با اشاره به کارکردهای مساجد از جنبه ها مختلف اجتماعی، فرهنگی و... افزود: این روزها مساجد به عنوان یک مکان معنوی و اجتماعی میزبان اقشار مختلف جامعه از زن، مرد، پیر و جوان است.

 

وی با تاکید بر لزوم آماده سازی مساجد برای ورود به ماه مبارک رمضان، بیان کرد: اگرچه امسال نیز همچون سال گذشته، با بیماری کرونا و محدودیت های ناشی از آن رو به رو هستیم اما آراستگی مساجد و غبارروبی آن نباید به فراموشی سپرده شود.

 

پاریاو با اشاره به اینکه بچه های مسجد به عنوان افرادی که حضورشان در خانه های امن الهی بیشتر و پر رونق تر است در زمینه توجه به آراستگی و پاکیزه نگه داشتن آن وظایفی بر عهده دارند، عنوان کرد: این مهم با توجه به نزدیک شدن به ماه رمضان در برنامه اعضای کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» قرار گرفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: بچه های مسجد در اقدام خود، با غبار روبی و جاروب کردن مسجد، این محیط معنوی را برای ورود به ماه خدا آماده کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم ادامه داد: این برنامه توسط اعضای نوجوان این کانون فرهنگی و هنری انجام شده است.

 

پاریاو در پایان گفت: البته بچه های مسجد در طول سال نیز توجه به پاکیزه نگه داشتن این مکان را از اولویت های خود می دانند و در تمیز نگه داشتن آن تاکید دارند.

 

پایان پیام/ 691