توزیع بسته های لباس میان اقشار کم بضاعت به همت کانون «امام صادق (ع)»
توزیع بسته های لباس میان اقشار کم بضاعت به همت کانون «امام صادق (ع)»

توزیع بسته های لباس میان اقشار کم بضاعت به همت کانون «امام صادق (ع)»

صادقی گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)»، اجرای طرح اهدای لباس، کفش و هدایای نقدی میان خانواده های محروم روستای «تشک» در شهرستان جهرم انجام شد.
شناسه خبر : 1044319 تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۱۸

«جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: از سوی بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» برنامه‌ها و اقدامات عام المنفعه و خیریه در سال گذشته و با شروع بیماری منحوس کرونا انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» افزود: در این راستا اقدامات گسترده و مختلفی در راستای محرومیت زدایی و زدودن چهره فقر از جامعه با مشارکت خوب مردم انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه خدمات مختلفی در این زمینه به خانواده های محروم و اقشار کم بضاعت جامعه انجام شده که همچنان تداوم دارد، بیان کرد: از جمله این اقدامات که از سوی بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری امام صادق (ع) انجام شد تهیه لباس های نو و در حد نو ویژه اقشار و خانواده‌های محروم روستایی بوده است.

 

صادقی خاطرنشان کرد: با فراخوانی که از سوی این کانون فرهنگی و هنری انجام شد لباس و کفش های نو و در حد نو از سوی خیران، همشهریان و اهالی مسجد جمع آوری و پس از بسته بندی تحویل گروه ها و خانواده های هدف این طرح شد.

 

وی با اشاره به اینکه بسته های تهیه شده با مشارکت بچه های مسجد میان خانواده های محروم روستایی توزیع شده است، عنوان کرد: اجرای این طرح برای حمایت از خانواده های روستای محروم «تشک» از توابع بخش مرکزی شهرستان جهرم انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» جهرم خاطرنشان کرد: در کنار توزیع اقلام غیر نقدی، مبالغی هدایای نقدی نیز به خانواده های کم بضاعت این روستا هدیه شده است.

 

وی با قدردانی از مشارکت خیران و نیکوکاران در اجرای این طرح، از گروه جهادی و پایگاه بسیج که در هر چه بهتر برگزار شدن این برنامه همکاری داشته اند، تقدیر کرد.

 

 

پایان پیام/ 691