مرحله جدید طرح «کمک مومنانه» در کانون «مشکات الرضا (ع)» اجرایی می شود
مرحله جدید طرح «کمک مومنانه» در کانون «مشکات الرضا (ع)» اجرایی می شود

مرحله جدید طرح «کمک مومنانه» در کانون «مشکات الرضا (ع)» اجرایی می شود

رحیمی از اجرای مرحله جدید طرح «کمک مومنانه» همزمان با ماه رمضان در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» جهرم خبر داد.
شناسه خبر : 1044322 تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۱۹

«ابوالفضل رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» و از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون چند مرحله طرح «کمک مومنانه» در راستای کمک به اقشار محروم جامعه به اجرا در آمده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری مشکات الرضا (ع)» جهرم افزود: این طرح خیرخواهانه و خداپسندانه با همکاری و مشارکت اهالی مسجد، خیران و نیکوکاران برگزار و مواد غذایی مورد نیاز خانواده ها، پس از تهیه و بسته بندی میان خانواده های کم بضاعت و محروم توزیع می شود.

 

وی بیان کرد: طرح «کمک مومنانه» سال گذشته و در مناسبت های مختلف به اجرا در آمده که در پی آن صدها خانواده از آن بهره مند شده اند.

 

رحیمی خاطرنشان کرد: در نخستین گام از اجرای این طرح در سال 1400 قرار است مرحله دیگری از طرح «کمک مومنانه» همزمان با ماه رمضان از سوی کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» به اجرا در آید.

 

وی گفت: در مرحله جدید طرح «کمک مومنانه» که با مشارکت اهالی مسجد، اعضای کانون، خیران و نیکوکاران برگزار می شود قرار است بسته های مواد غذایی حاوی برنج، حبوبات، روغن و... تهیه و میان خانواده هایی که پیش از این از سوی بچه های مسجد شناسایی شده اند، توزیع شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» جهرم عنوان کرد: این بسته ها اکنون از سوی بچه های مسجد در حال آماده سازی بوده و قرار است در روزهای آینده مهیای توزیع میان خانواده ها شود.

 

رحیمی با قدردانی از خیران و نیکوکاران در مشارکت برای تامین بسته های مواد غذایی، خواستار تداوم این همکاری از سوی خیران برای تداوم طرح «کمک مومنانه» شد.

پایان پیام/ 691