نماهنگ «ایران افتخار من» در کانون ‌«الزهرا (س)» تولید شد
نماهنگ «ایران افتخار من» در کانون ‌«الزهرا (س)» تولید شد

نماهنگ «ایران افتخار من» در کانون ‌«الزهرا (س)» تولید شد

حضوری از تولید نماهنگ سرود «ایران افتخار من» همزمان با ۱۲ فروردین در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم خبر داد.
شناسه خبر : 1042047 تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۸:۳۰

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با گرامیداشت ۱۲ فروردین، روز «جمهوری اسلامی» نماهنگ سرود به همت کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، شهرستان جهرم تولید شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» جهرم افزود: این نماهنگ با عنوان «ایران افتخار من» و وصف ایران اسلامی توسط گروه سرود «الکوثر» کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» به اجرا در آمده است.

 

وی با اشاره به اینکه تهیه کنندگی این اثر بر عهده «محمد حسین هنرمند» بوده است، بیان کرد: تمام عوامل اجرایی، تهیه و تنظیم این اثر به همت بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری تولید شده است.

 

حضوری با اشاره به اینکه این اثر را «محمد رضا سبوئی» کارگردانی کرده است، خاطرنشان کرد: همچنین «علیرضا اعظمی»، «عارف حیدری»، «امیرحسین سراجی»، «امیرحسین شیرزادی»، «سعید صحرائیان» و «امیرحسین معصومی» اعضای گروه سرود «الکوثر» در اجرای این نماهنگ را تشکیل می دهند.

 

وی با اشاره به اینکه این اثر به همت گروه رسانه ای کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» تهیه و تولید شده است، عنوان کرد: در این گروه رسانه ای تا کنون تولیدات فاخری تهیه شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» جهرم اظهار کرد: پیش از این نیز اثر «خورشید» به همت این گروه سرود همزمان با سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) اجرا و به همت مرکز رسانه ای کانون «الزهرا (س)» تنظیم شده بود.
 
 
حضوری گفت: آثار نماهنگ تولید شده در این کانون فرهنگی و هنری در گروه ها و کانال های مختلف در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.
 
 
وی در پایان از عوامل تولید این اثر فاخر قدردانی کرد و گفت: این اثر در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» تولید شده است.

پایان پیام/ 691