توزیع بسته های بهداشتی از سوی کانون «شهید رحمانیان» میان شهروندان
توزیع بسته های بهداشتی از سوی کانون «شهید رحمانیان» میان شهروندان

توزیع بسته های بهداشتی از سوی کانون «شهید رحمانیان» میان شهروندان

تراب فرد گفت: به همت کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» بسته های بهداشتی حاوی ماسک و الکل تهیه و در سالروز میلاد امام زمان (عج) میان شهروندان توزیع شد.
شناسه خبر : 1041622 تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۹:۳۱

«هادی تراب فرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: تهیه و توزیع بسته های بهداشتی از آغاز همه گیری بیماری کرونا تا کنون در چند مرحله و به همت کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «امیرالمومنین (ع)» جهرم افزود: این بسته ها علاوه بر خانواده های کم بضاعت و محروم، میان سایر شهروندان نیز توزیع شده است.

 

وی بیان کرد: در اقدام این کانون فرهنگی و هنری همزمان با سالروز میلاد حضرت ولی عصر (عج)، تهیه بسته های بهداشتی در دستور کار قرار گرفت و بچه های مسجد در روز میلاد این امام همام میان شهروندان توزیع کردند.

 

تراب فرد ادامه داد: این بسته ها شامل پنج عدد ماسک و یک بطری کوچک مواد ضد عفونی کننده بود که همراه با یک بسته پذیرایی شکلات توسط بچه های مسجد تهیه شده بود.

 

وی عنوان کرد: بسته های بهداشتی و پذیرایی همزمان با روز میلاد حضرت امام زمان (عج) به همت اعضای کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» و با مراجعه به منازل همسایگان مسجد میان آنها توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «امیرالمومنین (ع)» جهرم با اشاره به اینکه هزینه تهیه این بسته ها به همت خیران و اهالی مسجد تامین شده است، از سایر افرادی که در این برنامه سهیم شده اند قدردانی کرد.

پایان پیام/ 691