احیای شب نیمه شعبان در کانون «شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم برگزار شد
احیای شب نیمه شعبان در کانون «شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم برگزار شد

احیای شب نیمه شعبان در کانون «شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم برگزار شد

تراب فرد گفت: همزمان با نیمه شعبان، آیین احیا و شب زنده داری در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «امیرالمومنین (ع)» جهرم برگزار شد.
شناسه خبر : 1041211 تاریخ انتشار : ۹ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۰۰

«هادی تراب فرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: از جمله شب های پر فضیلت و با برکت، شب نیمه شعبان است که احیا در این شب مورد تاکید بزرگان دین واقع شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «امیرالمومنین (ع)» با اشاره به اینکه در باب فضیلت شب نیمه شعبان روایات متعددی نقل شده است، افزود: در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» نیز به یمن این شب مبارک و خجسته، آیین احیا و شب زنده داری به همت بچه های مسجد برگزار شد.

 

وی بیان کرد: در این برنامه حجت الاسلام «محسن کارگر» امام جماعت مسجد به سخنرانی پرداخت و سپس برنامه احیا با قرائت دعاهای مختلف ادامه پیدا کرد.

 

تراب فرد ادامه داد: منتظران ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) در فضایی معنوی با دعا، شب زنده‌داری و راز و نیاز به درگاه حضرت احدیت برای تعجیل در فرج دوازدهمین کوکب آسمان ولایت و امامت دست به دعا برداشتند.

 

وی همچنین از برگزاری آیین جشن میلاد مسعود امام زمان (عج) در این کانون فرهنگی و هنری اشاره کرد و گفت: در این ویژه برنامه جشن و سرور که با توزیع شیرنی و شربت برگزار شد، بچه های مسجد به میمنت میلاد دوازهمین گوهر آسمان امامت و ولایت به شادی و سرور پرداختند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «امیرالمومنین (ع)» ادامه داد: از دیگر برنامه های این برنامه، مدیحه سرایی «علیرضا عطایی» از مداحان و ذاکران اهلبیت (ع) عضو این کانون فرهنگی و هنری بود که در مدح امام زمان (عج) مدیحه خوانی کرد.

 

تراب فرد در پایان از حضور اهالی مسجد، نمازگزاران و اعضای کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در آیین جشن و سرور و احیای شب نیمه شعبان حضور پیدا کردند، قدردانی کرد.

 

پایان پیام/ 691