میزبانی کانون‌های مساجد فومن در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان
میزبانی کانون‌های مساجد فومن در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان

میزبانی کانون‌های مساجد فومن در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان

نیک‌انجام گفت: جشن‌های نیمه شعبان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به میزبانی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فومن برگزار می‌شود.
شناسه خبر : 1040954 تاریخ انتشار : ۸ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۸

«یوسف نیک‌انجام» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با تبریک میلاد با سعادت امام زمان(عج) اظهار کرد: در آستانه نیمه شعبان و سالروز ولادت یگانه منجی عالم بشریت امام زمان(عج) قرار داریم که عیدی بزرگ برای همه ما شعیان محسوب می‌شود.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با بیان اینکه به همین مناسبت جشن‌های متعددی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان در شب و روز نیمه شعبان برگزار می‌شود افزود: با توجه به شرایط امروز جامعه و ضرورت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا این برنامه‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

وی گفت: تبیین ویژگی‌های منتظر واقعی امام زمان(عج) و وظایف منتظران در اجرای برنامه‌ها از سوی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان باید مورد توجه قرار گیرد.

 

نیک‌انجام تصریح کرد: سخنرانی کارشناسان مذهبی و دینی و ائمه جماعات مساجد در رابطه با مهدویت، ترویج فرهنگ مهدوی و وظایف منتظران در زمان غیبت امام زمان(عج)، مولودی‌خوانی و مسابقات فرهنگی انتظار از شاخص‌ترین برنامه‌های کانون‌های مساجد در نیمه شعبان است.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این جشن‌ها و برنامه‌ها شناخت بیش از پیش امام زمان(عج) است خاطرنشان کرد: ماه ﺷﻌﺒﺎن ﻣﺎهی ﺳﺮﺷﺎر از ﯾﺎد ﺧﺪا و ذﮐﺮ ﺻﻠﻮات و ﺷﺐ زﻧﺪه‌داری و مقدمه‌ای برای ورود به ماه مهمانی خدا ماه مبارک رمضان است.

 

پایان پیام/ 526