گروه تئاتر «ماح» کانون «دوستان آسمانی» جهرم فراخوان عضویت داد
گروه تئاتر «ماح» کانون «دوستان آسمانی» جهرم فراخوان عضویت داد

گروه تئاتر «ماح» کانون «دوستان آسمانی» جهرم فراخوان عضویت داد

گواهیان از اعلام فراخوان عضویت در گروه تئاتر «ماح» وابسته به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم خبرداد.
شناسه خبر : 1040520 تاریخ انتشار : ۶ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۰۱

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: اجرای برنامه تئاتر در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم قدمت دیرینه دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم افزود: از سال های دور و همزمان با برگزاری ویژه برنامه های جشن و سرور میلاد ائمه (ع)، برنامه های تئاتر و نمایش های طنز در این کانون فرهنگی و هنری به اجرا در آمده است.

 

وی بیان کرد: گروه تئاتر «ماح» وابسته به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» همچون گذشته فعالیت داشته و اکنون نیز در آیین های مختلف به اجرای برنامه های متنوع، شاد و جذاب می پردازد.

 

گواهیان با اشاره به اینکه اوج فعالیت های این گروه تئاتر در جشن های نیمه شعبان بوده است، عنوان کرد: جشن های نیمه شعبان در این کانون فرهنگی و هنری هر سال و در مدت سه شب با حضور چشمگیر اهالی مسجد و شهروندان جهرمی برگزار می شود

 

وی با اشاره به اینکه امسال نیز در جشن های نیمه شعبان قرار است برنامه های متنوع و جذاب برگزار شود، خاطرنشان کرد: به همین منظور در این کانون فرهنگی و هنری فراخوان عضویت در گروه تئاتر «ماح» داده شده که بچه های مسجد با توانمندی در عرصه بازیگری به عضویت در این گروه اقدام کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم ادامه داد: علاقمندان به هنر تئاتر پس از انجام تست بازیگری به عضویت در این گروه در می آیند.

 

گواهیان در پایان گفت: افراد پذیرفته شده در آزمون بازیگری، در برنامه های تئاتر مراسم جشن میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) ایفای نقش می کنند.

پایان پیام/ 691