حجت الاسلام ولایتی، دبیر جشنواره بین‌المللی عهد‌واره ایران شد
حجت الاسلام ولایتی، دبیر جشنواره بین‌المللی عهد‌واره ایران شد

حجت الاسلام ولایتی، دبیر جشنواره بین‌المللی عهد‌واره ایران شد

جشنواره بین‌المللی عهد واره ایران به میزبانی استان زنجان و با مشارکت نهادهای فرهنگی برگزار می شود و حجت الاسلام ولایتی، به عنوان دبیر این جشنواره انتخاب شد.
شناسه خبر : 1040045 تاریخ انتشار : ۳ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۱۲

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، جشنواره بین اللملی عهدواره ایران به میزبانی استان زنجان و با مشارکت نهادهای فرهنگی برگزار می شود و حجت الاسلام ولایتی، به عنوان دبیر این جشنواره انتخاب شد.

 

گفتنی است این جشنواره با موضوعات علمی،فرهنگی،هنری وتربیتی فاخرِ قهرمانهای ملی و شاخص، کار خود را آغاز می کند.

 

این جشنواره ارزشی و ماندگار با دبیری حجت الاسلام علی اصغر ولایتی با نگاهی نو و متفاوت  در عرصه های یاد شده در استان زنجان کار خود را دنبال و آثار به دست آمده در سطح ملی با حضور چهره ها وشخصیت های شاخص علمی،فرهنی،هنری و تربیتی معرفی خواهد شد.

 

این رویداد مهم با همراهی نهادهای فرهنگی مثل بنیادشهید وامور ایثارگران و کنگره بزرگ شهدا،سازمان اوقاف، سازمان تبلیغات همراه خواهد بود.

 

به گفته مسئولان این رویداد فرهنگی بزودی زمان و موضوعات ارسالی آثار به جشنواره و ایام اختتامیه رسما اطلاع رسانی خواهد شد.

 

گفتنی است این هنرواره مهم و ارزشمند با دعوت از مشارکت مساجد، کانون های فرهنگی، فعالان جبهه فرهنگی، اجتماعی و چهره های مهم این مجموعه ها نیز خواهد بود.

 

در پایان از مردم،مسئولین وهمه فعالان ارزشی، چهره های فعال تربیتی خواسته شده که در این اتفاق مهم و مبارک انقلابی مشارکت کنند.

پایان پیام/ 73