پای کار خدمت رسانی به مردم گچساران/ جهادی که همچنان ادامه دارد
پای کار خدمت رسانی به مردم گچساران/ جهادی که همچنان ادامه دارد

پای کار خدمت رسانی به مردم گچساران/ جهادی که همچنان ادامه دارد

گروه های جهادی و کانون های مساجد گچساران، در روزهای که می گذرند همچنان با جان و دل پای کار مردم هستند و جهادگران بسیجی در صحنه نبرد با کرونا و دستگیری از نیازمندان، مقاوم تر از همیشه ایستاده اند.
شناسه خبر : 1039983 تاریخ انتشار : ۳ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، مسئول گروه جهادی حضرت زینب (س) گچساران، درباره اقدامات این گروه جهادی در روزهای کرونایی شهرستان گفت: ظرفیت های خوبی در این گروه جهادی وجود دارد، به طوری که جهاگران با جان و دل در صحنه هستند و تا جایی که توان دارند در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

 

«مجتبی جعفری»، تصریح کرد: با آغاز شیوع کرونا در اسفندماه سال 98 نیز گروه جهای حضرت زینب سلام الله علیها همپای دیگر گروه های جهادی، هیئت های مذهبی، کانون های فرهنگی، هنری کانون های مساجد و سایر گروه ها و نهادها هم پای کار آمدند و با گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر، خیابان ها، محلات و دیگر نقاط شهر سهمی عمده در پیشگیری از این بیماری در این شهرستان داشتند.

 

وی افزود: در ابتدای راه مقابله با ویروس کرونا در شهرستان گچساران نیز بسیجیان جهادگر و اعضای کانون های مساجد در طرح غربالگری ورودی های این شهرستان مشارکت فعال داشتند و روزهای سخت و متوالی حضور در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا را با عشق خدمت به شهروندان سپری کردند.

 

مسئول گروه جهادی حضرت زینب (س)، اظهار کرد: پس از تاکیدات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان سال گذشته مبنی بر راه اندازی رزمایش کمک مومنانه و مواسات، گروه‌ جهادی حضرت زینب سلام الله علیها نیز همپای دیگر نهادها و اعضای کانون های فرهنگی، هنری مساجد با روحیه ایثارگیری و نوع دوستی به میدان جهاد آمد تا باز هم از نیازمندان دستگیری کنند و سهمی هر چند کوچک در رزمایش مواسات داشته باشد.

 

وی افزود: توزیع بسته های معیشتی، توزیع ماسک، مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده، توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان مناطق محروم، توزیع مواد پروتئینی، تهیه وسایل منزل از جمله کولر، بخاری ،فرش برای نیازمندان و همچنین کمک جهیزیه زوج های جوان نیازمند از دیگر اقدامات این گروه جهادی در روزهای کرونایی شهرستان است.

 

جعفری در ادامه اذعان کرد: در ادامه کمک های مومنانه و در راستای طرح محله محور «شهید حاج قاسم سلیمانی» باز هم این جهاگران بسیجی بودند که پای کار آمدند و در کنترل بیماری کرونا در این شهرستان در کنار کادر درمانی سهم به سزایی ایفا کردند و در مرحله دوم طرح شهید سلیمانی، بسیجیان جهادگر و اعضای کانون های مساجد با کنترل ورودی های شهر گچساران به مقابله با شیوع بیماری کرونا رفته اند.

 

وی افزود: با این تفاسیر نیز در آغاز سال 1400 و با توجه به مشکلات معیشتی خانواده های نیازمند، گروه جهادی حضرت زینب (س) به همت «ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)» اقدام به توزیع بسته های معیشتی، تعداد 50 بسته غذایی به همراه 100 بسته بهداشتی برای نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا کرده که این تلاش ها تا ریشه کنی کامل بیماری کرونا همچنان ادامه خواهند داشت.

 

مسئول گروه جهادی حضرت زینب (س) در پایان خاطر نشان کرد: در این راستا نیز قرارگاه جهادی مدافعان حرم (مهدویون) همکاری گسترده ای با گروه جهادی حضرت زینب (س) داشته است که از همین جا از همه این عزیزان کمال قدردانی و تشکر را دارم.

 

پایان پیام/ 630