خدمت رسانی به محرومین در اولویت فعالیت های سال نو کانون نورالرضا
خدمت رسانی به محرومین در اولویت فعالیت های سال نو کانون نورالرضا

خدمت رسانی به محرومین در اولویت فعالیت های سال نو کانون نورالرضا

محمد مهدوی گفت: کانون فرهنگی هنری نورالرضا در سال نو اولویت فعالیت های خود را به محرومیت زدایی و خدمت به محرومین اختصاص داده است.
شناسه خبر : 1039863 تاریخ انتشار : ۲ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۸:۰۶

«محمد مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک سال نو، گفت: کانون فرهنگی هنری نورالرضا در سال نو اولویت فعالیت های خود را به محرومیت زدایی و خدمت به محرومین اختصاص داده است.


مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد افزود: بر همین اساس از امروز به مدت یک هفته با مشارکت اعضای این کانون فرهنگی هنری و بچه های گروه جهادی فدائیان رهبر اردوی جهادی راه اندازی کرده است.


وی بیان کرد: این اردوی جهادی در مناطق محروم شهرستان عنبرآباد و در عرصه های فرهنگی و آموزشی، عمرانی، بهداشت و سلامت، کشاورزی و دامپروری، اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی است.


مهدوی ابراز کرد: این گروه جهادی متشکل از پزشک خانم و آقا، آرایشگر، دبیر ریاضی و عربی، طلاب حوزه علمیه، مشاور طب سنتی و مشاور خانواده است که جهادگران در این عرصه ها به صورت رایگان خدمت رسانی می کنند.


مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد اظهار کرد: یکی از برنامه های این گروه جهادی، برگزاری جشن ولادت امام زمان (عج) در نیمه شعبان، برگزاری جلسات قرائت دعای کمیل، ندبه، زیارت عاشورا است و نیز ویژه برنامه هایی را برای کودکان و نوجوانان اجرا می کند.


وی عنوان کرد: همچنین با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم در تداوم طرح مواسات و همدلی بسته های معیشتی تهیه شده که در بین محرومین شهرستان عنبرآباد توزیع می شود.


مهدوی ادامه داد: یکی از کارکردهای مسجد تراز اسلامی، فعالیت در حوزه اجتماعی است و کانون نورالرضا در سال نو احیای کارکرد اجتماعی مسجد را در اولویت فعالیت های خود قرار داده است.



مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد در خاتمه تاکید کرد: ان شاءالله با کمک بچه های مسجدی کانون نورالرضا در حوزه محرومیت زدایی و خدمت رسانی به محرومین تداوم می یابد.

پایان پیام/ 586