کانون شهدای روستای سمچول بهشهر به پویش « کاشت نهال به جای سبزه» پیوست
کانون شهدای روستای سمچول بهشهر به پویش « کاشت نهال به جای سبزه» پیوست

کانون شهدای روستای سمچول بهشهر به پویش « کاشت نهال به جای سبزه» پیوست

زارعی گفت:کانون شهدای روستای سمچول بهشهر به پویش « کاشت نهال به جای سبزه» پیوست تا به سرسبزی محیط زیست و حفظ نهال کمک کند.
شناسه خبر : 1039294 تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۳۳

« علی اکبر زارعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: جلوگیری از هدر رفت هزاران کیلو غلات و حبوبات، به ویژه گندم و اسراف مقدار زیادی آب برای به ثمر رساندن این سبزه ها که در نهایت پس از ۱۳ روز در طبیعت رها شده و باعث آلودگی محیط زیست می شوند از جمله اهداف این پویش کشوری است.

 

مدیر مسئول کانون شهدای روستای سمچول بهشهر افزود: کاشت نهال های کوچک زیبا علاوه بر حفظ سلامت محیط زیست، سلامت و نشاط همه مردم را به دنبال دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: اگر هر خانواده ایرانی کاشت یک نهال کوچک را جایگزین کاشت سبزه عید نماید در کنار رونق بخشیدن به سفره هفت سین، علاوه بر جلوگیری از هدر رفت مواد غذایی باارزش و با کاشتن این نهال ها در روز ۱۳ فروردین در طبیعت، می تواند به ایجاد و توسعه محیط زیستی پایدار کمک کند.

 

زارعی گفت: کانون شهدای روستای سمچول بهشهر به پویش « کاشت نهال به جای سبزه» پیوست تا به سرسبزی محیط زیست و حفظ نهال کمک کند.

 

مدیر مسئول کانون شهدای روستای سمچول بهشهر یادآور شد: سلامت محیط زیست، ضامن حفظ سلامت و نشاط جامعه است و تلاش داریم تا با همت و تلاش اعضای کانون شهدای روستای سمچول، شهروندان به جای سبزه عید، نهال های کوچکی در سفره هفت سین سال ۹۹ داشته باشند.

پایان پیام/ 175