تحقق بیانیه گام دوم انقلاب هدف و غایت فعالیت در مسجد است
تحقق بيانيه گام دوم انقلاب هدف و غايت فعاليت در مسجد است

تحقق بیانیه گام دوم انقلاب هدف و غایت فعالیت در مسجد است

سعادتي در آيين تقدير از کانون‌هاي برتر استان البرز در طرح ملي ايران قوي اظهار کرد: تحقق بيانيه گام دوم انقلاب هدف و غايت فعاليت در مسجد است.
شناسه خبر : 26219 تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۹:۱۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، «سعید سعادتی» عصر امروز پنج شنبه 28 اسفند، طی آیین تقدیر و تجلیل از مدیران کانون‌های برتر استان البرز در طرح ملی ایران قوی که در محل سالن میلاد شهرداری کرج برگزار شد، گفت: طرح ملی ایران قوی و بارگذاری فعالیت های صورت گرفته کانون های فرهنگی هنری در سامانه بچه های مسجد یکی از برنامه های ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در سال جاری بود. 
 
 
 معاون فرهنگی هنری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب هدف و غایت فعالیت در مسجد است.
 
 
 وی با اشاره به اهمیت تفکر نسبت به تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در قرن جدید اظهار کرد: یکی از ضرورت های نگاه راهبردی فعالان مسجدی، توجه به شکل گیری انقلاب، دوران دفاع مقدس و ارتباط نسل جدید با آرمان های انقلاب و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.
 
 
سعادتی افزود: شاه بیت قرنی که ما از آن گذشتیم به « قرن امام خمینی(ره) » از نگاه اندیشمندان داخلی و خارجی تعریف می شود، عصری که در آن شاهد رهبری دینی و انقلاب مردمی در ایران بودیم.
 
 
توجه به رویش های انقلاب در ابعاد داخلی و بین المللی
 
 
سعادتی از رویش های انقلاب به عنوان یکی از مهمترین عناصر قابل توجه نام برد و گفت: امروز نیروهای فعال مسجدی با توجه به رویش های انقلاب در ابعاد داخلی و بین المللی فعال بوده و شاهد تحولات متعدد با توجه به جریان انقلاب هستند. 
 
 
 وی با اشاره به اینکه باید نگاه آینده پژوهی و روند پژوهی داشته باشیم بیان کرد: امروز هر یک از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد با توجه به توصیه رهبرمعظم انقلاب مبنی بر « تواصوا بصبر و تواصوا بالحق» روشنگری و امیدآفرینی کنیم.
 
 
 سعادتی ادامه داد: دنیای امروز به خوبی می داند که بزرگترین بحران امروز، بحران معنویت است، در این شرایط فعالان مسجدی با آگاهی از این امر در عرصه مسجد فعالیت دارند و سهم ویژه ای در عصر کنونی دارند. 
 
 
 معاون فرهنگی هنری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور خاطرنشان کرد: طرح ملی ایران قوی در راستای فرمایش رهبرمعظم انقلاب طرح ریزی شد؛ در راستای اجرای این طرح استعدادیابی و ثبت آمار و فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرا شد.
 

در ادامه این آیین، حجت الاسلام کاظم شکری» طی سخنانی اظهار کرد: طرح ملی ایران قوی با اهتمام ویژه فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد در سال جاری اجرا شد.

 
 
مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: هماهنگی نهادهای فرهنگی البرز با کانون های مساجد مهمترین دستاورد سال جاری است.
 
 
 
حجت الاسلام شکری عنوان کرد: همراهی و هم اندیشی دیگر نهادهای هم سو با کانون های فرهنگی هنری مساجد زمینه بسط و گسترش روند فعالیت های فرهنگی در جامعه است. 
 
 
 
وی با اشاره به اینکه بچه های مسجد منفعل نیستند بیان کرد: طرح ملی ایران قوی ظرفیت سنجی از میزان فعالیت های تشکیلاتی کانون های فرهنگی هنری مساجد بود.
 
 
 
حجت الاسلام ش کری اظهار کرد: همراهی و هم اندیشی فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد در قالب طرح ایران قوی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در نهاد مسجد محقق شد.
 
 
 
مدیر ستاد فهما استان البرز اظهار کرد: در سطح استان البرز ۳۹۲ کانون فرهنگی هنری مسجد فعالیت دارند که با هدف تکریم از تلاش های آنان از ۲۰ مدیر منتخب کانون های فرهنگی هنری مساجد تجلیل و تقدیر به عمل می آید.