کلاس های آموزش مکبری نونهالان در مسجد النبی(ص) زنجان دایر است
کلاس های آموزش مکبری نونهالان در مسجد النبی(ص) زنجان دایر است

کلاس های آموزش مکبری نونهالان در مسجد النبی(ص) زنجان دایر است

آرام بن، از برگزاری کلاس های آموزش مکبری ویژه نونهالان در مسجد النبی(ص) زنجان خبر داد و گفت: این دوره ها به منظور آشنایی نونهالان با نماز و اذان برگزار می شود.
شناسه خبر : 1038937 تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۳۲

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری سبحان در مسجد النبی(ص) زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان اظهار کرد: برگزاری دوره های آموزشی برای اعضای کانون و بچه های مسجد از رویکردهای اصلی کانون فرهنگی و هنری سبحان است که به منظور آموزش نونهالان عضو کانون فرهنگی و هنری سبحان، دوره آموزش مکبری تشکیل می شود.

 

آرام بن خاطرنشان کرد: مكبران و مؤذنان مساجد بايد با آگاهی كامل از شرايط مختلف اقامه نماز و همچنين آشنايی با سبك‌های مختلف ادای اذان، اين وظيفه دينی را به طرز صحيح عملی كنند.

 

وی با بیان اینکه تلفظ صحيح و تفسير جملات توسط مكبران و مؤذنان از نكات مهم در اجرای اذان است، ادامه داد: هدف از اجرای دوره آموزشی تربیت مکبری شناسایی افراد مستعد برای اجرای برنامه های اذان گویی است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری سبحان خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی به غیر از آموزش دعا خوانی و اذان به مکبرین، احکام مرتبط به نماز جماعت نیز آموزش داده خواهد شد زیرا مکبر باید بداند در صورت اشتباه امام جماعت چگونه باید عمل کند.

 

پایان پیام/ 693