توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی طرح «شهید سلیمانی» در گچساران
توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی طرح «شهید سلیمانی» در گچساران

توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی طرح «شهید سلیمانی» در گچساران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی بیش از ۱۳ هزار بسته معیشتی بین افراد آسیب دیده از کرونا و نیازمند توزیع شده است.
شناسه خبر : 1038548 تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز چهارشنبه (۲۷ اسفند) «باقر پسنده» گفت: از ابتدای طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» افزون بر ۱۳ هزار و  ۳۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش ریالی هر بسته ۴ میلیون ریال، بین افراد آسیب دیده از کرونا و نیازمندان در گچساران توزیع شده است.

 

فرمانده ناحیه بسیج گچساران، تصریح کرد: در حال حاضر نیز با اجرای مرحله دوم طرح شهید سلیمانی، پیش بینی کردیم ۱۶ تیم از نیروهای بسیج در طرح یاری و کمک رسانی به مستمندان و اقشار آسیب پذیر، با ما همکاری کنند.

 

وی با بیان اینکه از آغاز اجرای طرح سردار سلیمانی تاکنون ۱۷ هزار و ۶۰۷ نفر از بسیجیان در گچساران فعالیت داشتند، اظهار کرد: در این طرح روزانه افزون بر ۱۱۰ تا ۱۷۰ تست رپید از پلاک های غیر بومی، برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا انجام می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: ۳۶ سری جهیزیه هر کدام به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال بین زوج های جوان دارای شرایط توزیع شده است که در ادامه نیز ۴۵ سری دیگر توزیع خواهد شد.

 

پایان پیام/ 630