کانون فرهنگی و هنری عماریون و انصار المهدی میزبان استاندار خراسان جنوبی
کانون فرهنگی و هنری عماریون و انصار المهدی میزبان استاندار خراسان جنوبی

کانون فرهنگی و هنری عماریون و انصار المهدی میزبان استاندار خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی از کانون فرهنگی هنری عماریون روستای علی آباد و کانون انصار المهدی (عج) روستای جهانی خراشاد شهرستان بیرجند بازدید و در جریان فعالیت های این کانون‌ها قرار گرفت.
شناسه خبر : 1036982 تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۷:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حمید ملانوری» استاندار خراسان جنوبی امروز ( ۲۲ اسفند) با همراهی جمعی از مسئولان از کانون فرهنگی هنری عماریون در روستای علی‌آباد بیرجند و کانون فرهنگی و هنری انصار المهدی (عج) روستای جهانی حوله بافی خراشاد بازدید کرد و در جریان فعالیت ها و برنامه های این کانون‌ها قرار گرفت.

 

آشنایی با سطح اشتغال ایجاد شده، نحوه بازاریابی و فروش محصولات تولیدی در کارگاه های کارآفرینی و... از دیگر برنامه‌ های این بازدید بود.

 

کانون فرهنگی هنری عماریون که در سال ۱۳۹۲ تأسیس شده به جهت ایجاد طرح کسب و کار در جوار مسجد، کار آفرینی و ایجاد اشتغال پایدار برای روستاییان و همچنین اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در همه مناسبت های مذهبی و ملی، جزو کانون های برتر است.

 

کسب مقام دوم گروه‌های سرود روستایی در کشور (بندرعباس) عمارهای رهبر به سه زبان فارسی، عربی و ترکی و مقام‌های اول و دوم کاراته توسط بانوان و آقایان در استان، از جمله موفقیت های این کانون محسوب می شود.

 

کانون فرهنگی هنری عماریون از بدو تأسیس تاکنون، جشنواره  غذاهای محلی و بازی های بومی محلی و جشنواره و نمایشگاه توانمندی های روستاییان در سطح استان و کشور را برگزار کرده است.

 

 

پایان پیام/ 375