تلاش برای رفع محرومیت فرهنگی محلات؛ محور فعالیت‌های کانون‌های مساجد باشد
تلاش براي رفع محروميت فرهنگي محلات؛ محور فعاليت‌هاي کانون‌هاي مساجد باشد

تلاش برای رفع محرومیت فرهنگی محلات؛ محور فعالیت‌های کانون‌های مساجد باشد

حجت الاسلام سبزي، ضمن تقدير از فعاليت‌هاي ستاد فهما گفت: مسئولان کانون‌هاي مساجد بايد با هم‌انديشي و برنامه‌ريزي در رفع آسيب‌ها و کمک به رفع محروميت فرهنگي محله‌ها تلاش کنند.
شناسه خبر : 26012 تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌اي(فهما) از استان مرکزي: حجت الاسلام «محمد سبزی» نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی به مناسبت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، در مراسم تکریم از فعالان و رابطین برتر کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه  حضور یافت.

 

وی طی سخنانی اظهار کرد: گفت: جامعه اگر به سمت تقوا برود آن جامعه از مشکلات خارج می شود و این وعده خداست.

 

حجت الاسلام سبزی ضمن تبریک ۱۸ اسفند؛ سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: کسانی که در این مسیر حرکت می کنند باید در راستای تحقق اهداف این عرصه با اخلاص کار کنند.

وی افزود: مسئولان کانون‌های مساجد باید هم اندیشی و برنامه ریزی دقیقی در رفع آسیب ها و کمک به رفع محرومیت فرهنگی محله ها داشته باشند، بسیاری از مشکلات ناشی از تحریم‌ها نیست و بلکه به دلیل سوءمدیریت است؛ اگر مسئولین به وظایف خود عمل کنند مشکلات مردم حل خواهد شد.

 

نماینده مردم ساوه و‌زرندیه در خانه ملت تصریح کرد: در مجلس شورای اسلامی، نیروهای انقلابی جمع شدند و‌در لایحه بودجه اکثریت نمایندگان تلاش می کردند به نفع مردم و مستضعفین جامعه باشند.

 

حجت الاسلام سبزی در ادامه با بیان اینکه  فرهنگ سال‌هاست که در محرومیت است، افزود: واقعا فرهنگ در کشور مغفول مانده و بودجه فرهنگی ۲۵صدم کل بودجه کشور است، در لایحه بودجه به کانونهای مساجد و امور مساجد توجه شده است، البته در کمیته برنامه ریزی کلیه اعتباراتی که پیشنهاد داده شده باید تخصیص یابد.

 

وی ادامه داد: ما از بودجه کانون های فرهنگی هنری مساجد در مجلس دفاع کردیم و عقیده داریم کانون‌های مساجد در انجام فعالیت های فرهنگی در دورترین نقاط کشور از همه نهاد جلوتر هستند.