بچه مسجدی ها در تدارک برگزاری یادواره شهدا
بچه مسجدی ها در تدارک برگزاری یادواره شهدا

بچه مسجدی ها در تدارک برگزاری یادواره شهدا

مدیر کانون شهید باکری رودبار جنوب گفت: بچه مسجدی ها از ۲ روز قبل با هدف برگزاری هر چه باشکوه تر یادواره شهدای گمنام و شهدای رودبار جنوب، در حال تدارک و فضاسازی محل برگزاری این یادواره هستند.
شناسه خبر : 1036088 تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۸:۵۲

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: کانون فرهنگی هنری شهید باکری در نظر دارد با همکاری کمیته خادمین شهرستان، یادواره شهدای گمنام و شهدای رودبار جنوب را برگزار کند.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: این یادواره با روایتگری یکی از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و با مداحی یکی از مداحان برجسته استانی برگزار می شود.


وی بیان کرد: یادواره شهدای گمنام و شهدای رودبار جنوب پنج شنبه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در روستای هیر شاه آباد برگزار می شود.


حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: با توجه به شرایط موجود این یادواره در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب با بیان این مطلب که مدعوین در پایان یادواره شهدا مهمان شهدا هستند، اظهار کرد: قرار است ۷۰۰ پرس غذای نذری بسته بندی شده را در بین مدعوین توزیع کرده تا آنها در منازل خود مهمان سفره با برکت شهدا باشند.


وی اضافه کرد: یادواره شهدای گمنام و شهدای رودبار جنوب با هدف آشنایی نسل نوجوان و جوان با رشادت های شهدا و نیز در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.


حجت الاسلام خاوری با بیان این مطلب که شهدا الگوهای برتری هستند، تاکید کرد: یادواره های شهدا همراه با روایت گری در واقع نگاهی گذرا به زندگی سراسر ایثار و رشادت شهدا است و برگزاری مراسم اینچنینی می تواند الگوهای برتری را به نسل جدید معرفی کند.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب یادآور شد: بچه مسجدی ها از ۲ روز قبل با هدف برگزاری هر چه باشکوه تر یادواره شهدای گمنام و شهدای رودبار جنوب، در حال تدارک و فضاسازی محل برگزاری این یادواره هستند.

 

در خاتمه عنوان کرد: جا دارد از بچه های مسجدی و با اخلاص گروه جهادی کانون شهید باکری که همواره در مناسبت های مختلف تلاش و همت می کنند که برنامه ها به بهترین شکل ممکن اجرا شوند، تشکر کنم.

پایان پیام/ 586