امیدوارم مجلس شورای اسلامی در حمایت از کانون های فرهنگی هنری مساجد گام های بلندی بر دارد
امیدوارم مجلس شورای اسلامی در حمایت از کانون های فرهنگی هنری مساجد گام های بلندی بر دارد

امیدوارم مجلس شورای اسلامی در حمایت از کانون های فرهنگی هنری مساجد گام های بلندی بر دارد

فیروزی گفت: لازم است مجلس شورای اسلامی در حفظ و حمایت از مساجد و بالطبع آن کانون های فرهنگی هنری مساجد گام های بلندی بر دارد و این ضرورت بیش از پیش از سوی همکارانم درک شود.
شناسه خبر : 1036064 تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۷:۲۱

«حجت الله فیروزی»، ضمن تبریک فرارسیدن ایام 18 اسفند، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور،در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: ۱۸ اسفند سال ۱۳۷۲ بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برای توسعه فعالیت ‌های فرهنگی و هنری در مساجد افتتاح شد و این نقطه ی سرآغازینی بود برای برنامه ریزی های بهتر در تعالی مسائل فرهنگی هنری کشور.
 
نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در ایام مختلف فعالیت های کانون های مساجد بسیار ملموس و اثرگذار بوده است و کانون های فرهنگی، ‌هنری مساجد در ایام کرونا هم پای از فعالیت عقب ننهادند به یکی از بازوان مهم در کمک به مردم عزیزمان در مقابله با ویروس منحوس کرونا تبدیل شدند.
 
وی با اشاره به فرمایش امام راحل (ره) مبنی بر اینکه «مساجد سنگر هستند، سنگرها را حفظ کنید»، اضافه کرد: امیدوارم مجلس شورای اسلامی در حفظ و حمایت از مساجد و بالطبع آن کانون های فرهنگی هنری مساجد گام های بلندی بردارد و این ضرورت بیش از پیش از سوی همکارانم درک شود.
 
فیروزی افزود: مساجد مهمترین پایگاه اسلام و سرآغاز انقلاب اسلامی به حساب می آیند از این رو وظیفه همگان است در راستای توسعه عمرانی، فرهنگی و مذهبی مساجد بکوشند و یکی از راه های این توسعه توجه به کانون های فرهنگی هنری مساجد است که با جذب جوانان و نوجوانان برنامه های موثر فرهنگی هنری انقلابی را در مساجد به اجرا در می آورند.
 
وی گفت: در سال جدید، مسئله مهم انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را خواهیم داشت که انتظار می رود مساجد و کانون های فرهنگی آن، همچون گذشته تمام تلاش خود را در راستای مشارکت حداکثری و گسترده مردم و بیان شاخص های انتخاب اصلح به کار گیرند.

پایان پیام/ 130