دیدار مدیرستاد فهمای تهران با اعضای شورای هماهنگی کانون های مساجد پایتخت
دیدار مدیرستاد فهمای تهران با اعضای شورای هماهنگی کانون های مساجد پایتخت

دیدار مدیرستاد فهمای تهران با اعضای شورای هماهنگی کانون های مساجد پایتخت

به مناسبت ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های مساجد، مدیرستاد فهمای تهران با اعضای شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری پایتخت دیدار کرد.
شناسه خبر : 1036012 تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۳۳

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام «غلامعلی قدیریان»،مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان تهران ظهر امروز(۱۹ اسفند) با اعضای شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران به مناسبت ۱۸ اسفند دیدار کرد.

 

بنابراین گزارش، حجت الاسلام قدیریان در این مراسم ضمن تبریک سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: تلاش می کنیم که در برنامه هایی که در  زمینه مختلف فرهنگی و هنری تدارک دیده ایم، از ظرفیت های نهادها و دستگاه های اداری و مردم نیکوکار هم بهره مند شده و از پیشگامان این حرکت تجلیل و از تجارب ستادهای استانی برای نوآوری در اجرای برنامه ها تا دستیابی به حصول نتایج مطلوب بهره مند شویم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران طرح ملی «ایران قوی» را آزمونی برای محک زدن فعالان فرهنگی و بچه های مسجد در امر رونق بخشی به مساجد در راستای رسیدن به مسجد تراز اسلامی دانست و افزود: طرح «ایران قوی» با بسترسازی برای مشارکت و نقش آفرینی، رقابت سالم، تولید و اشتراک محتوا، هماهنگی و انسجام فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، درصدد تقویت مولفه های استحکام فرهنگی نظام اسلامی بر محور مسجد است و در این راستا اهدافی نظیر شناسایی و توانمندسازی استعدادهای فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی، جریان سازی گفتمان ایران قوی و ترویج روحیه، امید و تلاش و حضور موثر و هدفمند بچه های مسجد در فضای مجازی را دنبال می کند.

 

اعضای شورای هماهنگی کانون های مساجد استان تهران به شرح زیر است:

 

1. نماینده ولی فقیه (رئیس)

 

2. استاندار (نایب رئیس)

 

3. رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان

 

4. شهردار مرکز استان

 

5. فرمانده بسیج استان

 

6. مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان

 

7. مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی (دبیر شورا)

 

8. دبیر ستاد استان

 

9. نماینده مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان

 

یادآور می شود، به استناد بند 11 اساسنامه مصوب جلسه 807 در تاریخ 97/12/18 شورای عالی انقلاب فرهنگی اعضای شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران منصوب شدند.

 

 

 

پایان پیام/ 40