اتحاد و همدلی بین کانون ها و پایگاه های مقاومت باید ملموس نشان داده شود
اتحاد و همدلی بین کانون ها و پایگاه های مقاومت باید ملموس نشان داده شود

اتحاد و همدلی بین کانون ها و پایگاه های مقاومت باید ملموس نشان داده شود

حجت الاسلام امیدی با تاکید بر اینکه باید کانون های مساجد با همکاری بسیج کار را جلو ببرند، گفت: در ایام شیوع کرونا کانون ها و بسیج به صورت متحد با هم کار را پیش برده اند و اتحاد و همدلی بین کانون ها و پایگاه های مقاومت باید ملموس نشان داده شود.
شناسه خبر : 1035963 تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (سه شنبه 19 اسفند) در مراسم دیدار مدیران کانون های منتخب مساجد فارس با معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس، ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع)، گفت: ایشان پدر و جد بسیاری از امامزادگان واجب التکریم این کشور محسوب می شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه چند دهه می گذرد 25 هزار کانون فرهنگی داریم، تاکید کرد: نزدیک به یک هزار و 500 کانون در کل استان فارس وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه 680 کتابخانه باز و مخزن دار در فارس وجود دارد، افزود: در کانون های شهری و روستایی نزدیک به یکصد هزار جوان و نوجوان مسجدی فعال هستند، این یک فرصت بسیار عالی است که با محور کانون فرهنگی و پایگاه های مقاومت فعالیت می کند.

حجت الاسلام امیدی با یادآوری این مطلب که این بخش فرهنگی، 2 بال برای امام مسجد هستند و هر 2 برای تربیت نیروی اسلامی و انقلابی تلاش می کنند، اضافه کرد: برخی مساجد هم دارای مشکلاتی هستند که باید برای آنان هم برنامه ریزی مختلف قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه شبکه سازی مساجد از ابتدای حضور نماینده ولی فقیه در فارس کلید خورد، افزود: چنانچه مساجد با هم شبکه شوند اتفاقات بسیار خوب و بزرگتری رقم می خورد.

حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه شیراز آسیب های مختلفی در مسائل اجتماعی دارد، تاکید کرد: مقصود این جلسات همین است که بتوانند با هم افزایی در رفع آسیب های اجتماعی کمک کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با یادآوری این مطلب که موضوعات قرآنی، فرهنگی، ادبی، ورزشی، علمی، پژوهشی و اعتقادی فعال هستند، اظهار کرد: اتفاقات خوبی در فارس روی داده است و 250 نفر در مسابقه قرآنی «مدهامتان» حضور یافتند.

وی با تاکید بر اینکه باید کانون های مساجد با همکاری بسیج کار را جلو ببرند، اضافه کرد: در ایام شیوع کرونا کانون ها و بسیج به صورت متحد با هم کار را پیش برده اند و اتحاد و همدلی بین کانون ها و پایگاه های مقاومت باید ملموس نشان داده شود.

حجت الاسلام امیدی اظهار کرد: از این رو باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که کارها بین کانون های مساجد و پایگاه های مقاومت تقسیم شود و برای سال 1400 برنامه ها با تقسیم بندی شکل گیرد.

پایان پیام/ 130