توزیع ۵۰ بسته گوشت قرمز در بین خانوارهای نیازمند به همت کانون مساجد بهشهر
توزیع ۵۰ بسته گوشت قرمز در بین خانوارهای نیازمند به همت کانون مساجد بهشهر

توزیع ۵۰ بسته گوشت قرمز در بین خانوارهای نیازمند به همت کانون مساجد بهشهر

فلاح از توزیع ۵۰ بسته گوشت قرمز در بین خانوارهای نیازمند به همت کانون مساجد بهشهر خبر داد و گفت: این توزیع گوشت قرمز در راستای کمک مومنانه و همزمان با سالگرد تاسیس کانون مساجد در بین افراد کم برخوردار شهرستان توزیع شد.
شناسه خبر : 1035803 تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۵۹

«مسعود فلاح» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: کانون های مساجد با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و دینی متناسب با نیاز جوانان نقش مهمی در جذب این قشر به مساجد و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن داشتند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر افزود: سالروز تاسیس کانون مساجد فرصتی مناسب و مغتنم برای تجلیل از همه دست اندرکاران این عرصه است که خالصانه برای توسعه فرهنگ و هنر و ارزش های جامعه تلاش دارند.

 

وی با اشاره به اینکه ۶۵ کانون فرهنگی هنری در شهرستان بهشهر فعالیت دارند؛ خاطر نشان کرد: از این تعداد ۴۰ کانون روستایی و ۲۵ کانون فرهنگی و هنری در شهر بهشهر فعال است و خدمات مختلف در مناسبت های مختلف و در طول سال به جامعه هدف ارائه می کنند.

 

فلاح همچنین دستگیری از نیاز نیازمندان، توسعه فرهنگ همکاری و همبستگی، فرهنگ سازی مقابله با کرونا و توسعه رزمایش کمک های مومنانه  را از برنامه های مهم کانون مساجد در طول یکسال گذشته و با شیوع کرونا اعلام کرد و گفت: همزمان با سالگرد تاسیس کانون مساجد هم 50 بسته گوشت قرمز در بین خانوارهای نیازمند به همت کانون مساجد بهشهر توزیع شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر یادآور شد: کانون های مساجد، ظرفیتی عظیم برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب هستند که برای پویایی مساجد و ارزش ها همواره پیشگام و فعال ظاهر شده اند و باید از این نیروهای ارزشی به درستی تجلیل شود.

پایان پیام/ 175