جوانان باید در راس امور فعالیت های مسجدی قرار گیرند
جوانان باید در راس امور فعالیت های مسجدی قرار گیرند

جوانان باید در راس امور فعالیت های مسجدی قرار گیرند

حجت الاسلام طالبی گفت: حضور جوانان در مساجد و در برگزاری مراسمات مسجدی موجب زینت برنامه ها و تقویت تاثیرگذاری آن خواهد شد و لازم است که هیئت امنا مسجد پشنوانه بچه های مسجد باشند.
شناسه خبر : 1035579 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۰:۱۲

«حجت الاسلام امین طالبی» روز دوشنبه (18 اسفند) در حاشیه گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در گفتگو با خبرگزاری شبستان در بوشهر اظهار داشت: حضور جوانان در مساجد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که کانون های مساجد با طراحی برنامه های متنوع زمینه حضور جوانان را در مساجد فراهم ساخته است.

 

سخنگوی کانون فرهنگی هنری شاه خراسان روستای زیارت با اشاره به اینکه دشمنان با تهاجمات فرهنگی خود در صدد دور کردن جوانان از مساجد می باشند، بیان کرد: یکی از ظرفیت های بسیار خوب فرهنگی موجود در سطح ملی جهت ترویج پرورش جوانان مومن و انقلابی، کانون های مساجد می باشد.

 

حجت الاسلام طالبی با بیان اینکه بچه های مسجد با کمترین امکانات، فعالیت های تاثیگذاری را انجام می دهند اظهار داشت: یکی از مولفه های مهم و مکمل برنامه های فرهنگی حمایت های مالی می باشد که لازم است مسئولان از بچه های مسجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد حمایت های بیشتری را انجام دهند.

 

وی ادامه داد: وجود متولیان و دستگاه های متعدد فرهنگی بیانگر اهمیت این موضوع می باشد و حضور جوانان که آینده سازان این مرز و بوم می باشند در کانون های مساجد نوید اتفاق های خوب در آینده را می دهد که نیاز است مسئولین و متولیان دستگاه های فرهنگی تعاملات بیشتری با کانون های مساجد داشته باشند.

 

سخنگوی کانون فرهنگی هنری شاه خراسان روستای زیارت با تاکید بر اینکه جوانان باید در راس امور فعالیت های مسجدی باشند تصریح کرد: حضور جوانان در مساجد و در برگزاری مراسمات مسجدی موجب زینت برنامه ها و تقویت تاثیرگذاری آن خواهد شد و لازم است که هیئت امنا مسجد پشنوانه بچه های مسجد باشند.

 

یادآور می شود که کانون فرهنگی هنری شاه خراسان روستای زیارت در میان 24 هزار کانون در سطح کشور رتبه ششم را کسب کرده است.

 

پایان پیام/ 647