کانون ها در حوزه فضای مجازی فعالیت بیشتری داشته باشند
کانون ها در حوزه فضای مجازی فعالیت بیشتری داشته باشند

کانون ها در حوزه فضای مجازی فعالیت بیشتری داشته باشند

نداف گفت: باید کانون ها و سایر بخش های فرهنگی در حوزه فضای مجازی فعالیت بیشتری داشته باشند که نیاز امروز جامعه است و در صدور انقلاب اسلامی به سایر کشورها و تغییر نگرش ها به سوی اسلام فعالیت کنیم.
شناسه خبر : 1035510 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «احمدرضا نداف» امروز (دوشنبه 18 اسفند) در مراسم «18 اسفند» بزرگداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: هنرمند متعهد، هنر اسلامی را ترویج می دهد.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه از این رو کانون ها شکل گرفتند تا هنرمند متعهد تربیت کنند، تاکید کرد: آیا توانسته ایم مسجد را یک محور در حوزه فرهنگی هنری به جایگاه خود برسانیم حال باید پرسید مشکل از مسئولین است و یا کانون ها، این یک حلقه مفقوده به حساب می آید.

وی با اشاره به اینکه امسال ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور بحث ساماندهی و تشکلاتی خوبی شکل دادند، افزود: ساختارمند کردن باید بیشتر در کانون های مساجد مورد توجه قرار گیرد و ساماندهی اعضا و کانون ها یک طرح خوب بود که در سال جاری، شکل گرفت.

نداف اضافه کرد: باید کانون ها و سایر بخش های فرهنگی در حوزه فضای مجازی فعالیت بیشتری داشته باشند که نیاز امروز جامعه است و در صدور انقلاب اسلامی به سایر کشورها و تغییر نگرش ها به سوی اسلام فعالیت کنیم.

پایان پیام/ 130