رونمایی از روایت فهما با حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
رونمایی از روایت فهما با حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

رونمایی از روایت فهما با حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

پوستر «روایت فهما» شامل گزارشی از ۱۲۰۰ روز خدمت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد (فهما) به بچه‌های مسجد رونمایی شد.
شناسه خبر : 1035322 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۳۱

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، پوستر «روایت فهما» شامل گزارشی از 1200 روز خدمت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد (فهما) به بچه های مسجد امروز (دوشنبه، 18 اسفند ماه) با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر «حبیب‌رضا ارزانی»، رئیس و «مرتضی طاهریان»، معاون هماهنگی و شبکه سازی کانون های این ستاد رونمایی شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین دکتر «حبیب رضا ارزانی» با بیان اینکه «روایت فهما» راوی 1200 روز خدمت رسانی ما به بچه های مسجد از زمان حضور ما در این ستاد تا ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی است، گفت: زحمت اصلی بر دوش بچه های مسجد است ما در این ستاد کار مدیریت برنامه را انجام می دهیم.

 

رییس ستاد فهما در ادامه از تمام اصحاب رسانه برای اطلاع رسانی دقیق برنامه های کنون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و ستاد فهما و نقد عالمانه این برنامه ها تقدیر و تشکر کرد.

 

«مرتضی طاهریان» نیز در این نشست با بیان اینکه روایت فهما روایتگر 1200 روز خدمت ستاد فهما به بچه های مسجد است، تاکید کرد: روایت فهما حاصل زحمت مجموعه بچه های مسجدی است که ما به ستاد مرکزی ستاد فهما توفیق خدمت رسانی به انها را داشته ایم.

پایان پیام/ 397