طرح ملی ایران قوی منجر به رقابتی سالم در عرصه فعالیت‌های مسجدی شد
طرح ملی ایران قوی منجر به رقابتی سالم در عرصه فعالیت‌های مسجدی شد

طرح ملی ایران قوی منجر به رقابتی سالم در عرصه فعالیت‌های مسجدی شد

لاور ضمن تقدیر از اجرای طرح ملی «ایران قوی» به همت ستاد فهما، گفت: این طرح کشوری منجر به تحقق رقابتی سالم در عرصه فعالیت های مسجدی شد.
شناسه خبر : 1035091 تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۷:۴۹

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، «علیرضا لاور» در آیین داوری مرحله نهایی طرح ملی ایران قوی که صبح امروز یکشنبه 17 اسفند برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: در بحث داوری و ارزیابی آثار باید ملاک های ارزیابی و تحلیل ما ناظر به ظرفیت‌های موجود کانونها باشد، به این معنا که اقتضائات بومی که کانون‌ها در آن قرار دارند مورد توجه قرار دهیم و ارزیابی عادلانه داشته باشیم.

 

معاون آموزش بنیاد ملی خانواده تصریح کرد: همین مساله که یک کانون توانست فعالیت های خود را نسبت به سال گذشته ارتقا دهد حکایت از میزبان استقبال بچه های مسجد از این طرح دارد، ضمن اینکه هر فعالیت برای هر کانون یک امتیاز محسوب می شود و طبیعتا شکل گیری فضای رقابتی سالم منجر به تقویت تربیت و سیره و منش مسجدی می شود.

 

وی گفت: یکی از نکات ارزیابی که این دوره شاهد آن بودیم این است که برخی از کانون ها کارهای فاخری انجام داده اند اما به دلیل آنکه ارائه آنها متناسب نبوده ممکن است که در داوری تاثیر گذار باشد و پیشنهاد می کنم آموزش های ویژه ای برای ارائه آثار به کانون ها آموزش داده شود تا تولیدات یکپارچه ای را در قالب و فرمت یکسان ارائه کنند که به این ترتیب داوری نیز راحت تر می شود.

 

لاور یادآور شد: نفس برگزاری چنین جشنواره هایی نیز می‌تواند مفید باشد چراکه باعث رشد و حرکت کانون ها به خصوص در مناطق روستایی و دورافتاده می شود.

پایان پیام/ 9