شهید «محسن جعفری»، یک شهید مسجدی بود
شهید «محسن جعفری»، یک شهید مسجدی بود

شهید «محسن جعفری»، یک شهید مسجدی بود

حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه شهید «محسن جعفری»، یک شهید مسجدی بود و وجود این شهید روی نسل جدید تاثیر زیادی دارد، گفت: نشان می‌ دهد باب شهادت باز است.
شناسه خبر : 1035066 تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (یکشنبه 17 شهریور) در دیدار با خانواده شهید امنیت «محسن جعفری» با اشاره به اینکه این شهید، یک شهید مسجدی بود و وجود این شهید روی نسل جدید تاثیر زیادی دارد، گفت: نشان می‌ دهد باب شهادت باز است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با یادآوری این مطلب که افراد باید زحمت بکشند تا توفیق شهادت نصیب و روزی آنان شود، اظهار کرد: آنقدر باید روی نفس کار کنند که خداوند آنان را بپسندد و انتخاب کند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت مسجدی باعث شده تا خدا ذره ذره این شهید را بخرد و از آن خود کند، یادآور شد: شهیدان هم قشنگ زندگی کردند و هم قشنگ رفتند، این شهید تاثیر زیادی روی اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد خود خواهد داشت.

حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه شهی «محسن حججی» هم رشد یافته مسجد بود، افزود: این شهید هم در همان مسیر مسجد گام بر می داشت و خون مطهر شهید باعث می شود، مسجد از لحاظ مختلف رشد یابد.

وی با اشاره به اینکه باید از شهدا و این شهید برای نسل نوجوان و جوان گفته شود، اظهار کرد: چرا که این شهید یک فرد دهه شصتی است و می تواند برای نسل جدید منشا اثر باشد.

خاطر نشان می شود، در پایان این مراسم والدین شهید به بیان خاطرات وی پرداختند.

پایان پیام/ 130