آغاز برنامه های بزرگداشت ۱۸ اسفند با دیدار خانواده شهید «محسن جعفری»
آغاز برنامه های بزرگداشت ۱۸ اسفند با دیدار خانواده شهید «محسن جعفری»

آغاز برنامه های بزرگداشت ۱۸ اسفند با دیدار خانواده شهید «محسن جعفری»

حجت الاسلام امیدی از آغاز برنامه های بزرگداشت ۱۸ اسفند؛ سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد با دیدار خانواده شهید «محسن جعفری» خبر داد.
شناسه خبر : 1034852 تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی» امروز (یکشنبه 17 اسفند) در جلسه ستاد بزرگداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به دنبال مصوبه 302 شورای عالی انقلاب فرهنگی 18 اسفند 1371 تاسیس و راه اندازی شدند که امروز به شبکه ای هدفمند و درختی تنومند تبدیل شده اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان فارس با اشاره به فعالیت قریب 26 هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد کشور، خاطرنشان کرد در استان فارس بیش از یک هزار و 342 کانون فرهنگی و هنری با عضویت قریب 79 هزار نفر در مساجد تاسیس و راه اندازی شده است.

وی ضمن تشریح برنامه های بزرگداشت 18 اسفند، گفت: برنامه ها از امروز 17 اسفندماه با دیدار خانواده شهید «محسن جعفری» آغاز می شود و با نشست ائمه جماعات، مدیران و اصحاب مساجد به صورت مجازی ادامه دارد.

حجت الاسلام امیدی همچنین دیدار با مسئولان، تقدیر از کانون های نمونه، بازدید از کانون ها را از دیگر برنامه ها برشمرد و افزود: با توجه به شیوع بیماری ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت عزیزان در کانون ها امسال نیز برنامه همایش بزرگداشت برگزار نشده است.

وی با اشاره به برگزاری نشست شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با حضور آیت الله لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، گفت: این نشست دوشنبه 18 اسفند ماه با حضور مسئولان وجمعی از مدیران کانون ها و ائمه جماعات ساعت 13 در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان فارس با اشاره به دیگر برنامه ها، ادامه داد: تکریم از خبرنگاران فعال حوزه کانون های مساجد، حضور در برنامه های رادیویی و تلویزیونی و سخنرانی قبل از خطبه های نمازجمعه برای بزرگداشت 18 اسفند برنامه ریزی شده است.

پایان پیام/ 130