اجرای ۱۰ ویژه برنامه سالروز تشکیل کانون مساجد در کانون امام علی(ع) نکا
اجرای ۱۰ ویژه برنامه سالروز تشکیل کانون مساجد در کانون امام علی(ع) نکا

اجرای ۱۰ ویژه برنامه سالروز تشکیل کانون مساجد در کانون امام علی(ع) نکا

چادرنشین از اجرای ۱۰ ویژه برنامه سالروز تشکیل کانون مساجد در کانون امام علی(ع) نکا خبر داد و گفت: این برنامه ها به مناسبت بزرگداشت ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد پیش بینی شده است.
شناسه خبر : 1034716 تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۵۷

«مجتبی چادرنشین» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: مساجد به عنوان مرکزی برای گردهمایی بچه های مسجد، مکانی مهم برای ترویج سبک زندگی اسلامی و تربیت دینی جوانان و نوجوانان است که باید در این راستا نقش آفرین باشیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: برنامه های فرهنگی و دینی سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در امسال متناسب با شرایط روز و شرایط کرونایی جامعه و به صورت مجازی و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

وی با تشریح برنامه های بزرگداشت ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در کانون امام علی(ع) نکا تصریح کرد: نصب بنر و تزیینات در مسجد، تجلیل و تکریم از خانواده شهدا، تجلیل از بچه های مسجد و کانون فعال در سامانه ایران قوی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، ایستگاه صلواتی توزیع ماسک رایگان، ارائه عملکرد یکساله کانون در فضای مجازی، توزیع کمک های مومنانه و ویزیت رایگان از جمله این برنامه هاست.

 

چادرنشین از اجرای 10 ویژه برنامه سالروز تشکیل کانون مساجد در کانون امام علی(ع) نکا خبر داد و گفت: این برنامه ها به مناسبت بزرگداشت ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد پیش بینی شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران در قالب طرح ملی «سه شنبه های تکریم» برگزار می شود و تلاش داریم تا با تبیین گام دوم انقلاب برای جوانان و نوجوانان، آنان را با ارزش های انقلاب بیش از پیش آشنا کنیم.

 

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) نکا یادآور شد: در گام دوم انقلاب، وظیفه سنگینی برعهده داریم و در کانون های مساجد باید با ایمان راسخ در راستای اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و دینی تلاش شود.

 

به گزارش شبستان، کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای تحقق منویات امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و اصول و سیاست‌های فرهنگی کشور با مصوبه جلسه ۳۰۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی در تاریخ ۱۸ اسفند سال ۱۳۷۲ تاسیس شده اند و اساسنامه آن در جلسه ۸۰۷ مورخ ۱۸ فروردین سال ۱۳۹۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است.

پایان پیام/ 175