راه اندازی کانون های فرهنگی و هنری مساجد، گامی مهم برای خدمت به حوزه فرهنگ و هنر
راه اندازی کانون های فرهنگی و هنری مساجد، گامی مهم برای خدمت به حوزه فرهنگ و هنر

راه اندازی کانون های فرهنگی و هنری مساجد، گامی مهم برای خدمت به حوزه فرهنگ و هنر

فلاح گفت: تشکیل کانون های فرهنگی و هنری مساجد، گامی مهم برای خدمت به حوزه فرهنگ و هنر جامعه است که موجب شده است ارزش های انقلابی و اسلامی حفظ شود.
شناسه خبر : 1034275 تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۵۲

«مسعود فلاح» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر به سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور اشاره و اظهار کرد: کانون های فرهنگی و هنری ظرفیتی مناسب  و بالقوه برای شناسایی نیروهای فعال انقلابی و ارزشی است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر افزود: 65 کانون فرهنگی هنری در شهرستان بهشهر فعالیت دارند که از این تعداد 40 کانون روستایی و 25 کانون فرهنگی و هنری در شهر بهشهر فعال است.

 

وی با بیان اینکه خدمات مختلفی در طول سال و در دوران کرونا به همت کانون های فرهنگی و هنری مساجد در بهشهر رقم خورده است؛ خاطر نشان کرد: دستگیری از نیاز نیازمندان، توسعه فرهنگ همکاری و همبستگی، فرهنگ سازی مقابله با کرونا و توسعه رزمایش کمک های مومنانه  از برنامه های مهمی بوده است که در طول یکسال گذشته و با شیوع کرونا اتفاق افتاد.

 

فلاح ادامه داد: کانون های فرهنگی و هنری ظرفیت بالقوه ای دارند که می توان با شناسایی نیروهای متعهد و ارزشی برای توسعه فرهنگ انقلابی و اسلامی تلاش کرد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر افزود: مدیران کانون های مساجد در مسئولیت خود به عنوان معتمد، چهره فرهنگی و ارزشی در بین افراد جامعه مطرح هستند که خدمات خالصانه و بی ادعای انان موجب رفع بسیاری از مشکلات شده است.

 

فلاح یادآور شد: کانون های فرهنیگ هنری مساجد پایگاه فرهنگی در جامعه هستند که با شناسایی فرهنگ های مختلف تلاش دارند تا فرهنگ ایرانی، اسلامی و انقلابی را در جامعه نهادینه کرده و از ورود فرهنگ غرب جلوگیری کنند.

پایان پیام/ 175