تجلیل از فعالان مسجدی در سالروز ولادت حضرت علی (ع)
تجلیل از فعالان مسجدی در سالروز ولادت حضرت علی (ع)

تجلیل از فعالان مسجدی در سالروز ولادت حضرت علی (ع)

ملیحه یونس زاده گفت: یکی از برنامه های کانون باب الحوائج به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی (ع) از فعالان مسجدی تجلیل شد.
شناسه خبر : 1031748 تاریخ انتشار : ۹ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۲۷

«ملیحه یونس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به برنامه های کانون باب الحوائج به مناسبت ۱۳ رجب، گفت: یکی از برنامه های کانون باب الحوائج به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی (ع) از فعالان مسجدی تجلیل شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت افزود: به همین منظور از ۵ نفر از فعالان مسجدی که در انجام فعالیت ها و برنامه های این کانون فرهنگی هنری همواره ما را یاری کرده اند، تجلیل شد.


یونس زاده بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون، طرح تلاوت نور بود که در شب میلاد این امام همام با مشارکت امام جماعت مسجد و نمازگزاران اجرا شده و ثواب تلاوت آیات قرآن کریم به ساحت مقدس حضرت علی (ع) و به روح پدران آسمانی هدیه شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت ابراز کرد: همچنین در این شب فرخنده پس از اقامه نماز جماعت زیارت امین الله توسط امام جماعت مسجد قرائت شد.


وی ادامه داد: علاوه بر این نیز با مشارکت بانوان مسجدی عضو کانون، طرح ختم صلوات و ختم قرآن کریم در بستر فضای مجازی اجرا شد.


یونس زاده اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های این کانون فرهنگی هنری، تولید محتوا با محوریت معرفی شخصیت و سبک زندگی حضرت علی (ع) بود که در همین راستا کلیپ و عکس نوشت هایی به همت تعدادی از نوجوانان مسجدی تولید شده و در فضای مجازی منتشر شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت اضافه کرد: از دیگر برنامه های مناسبتی این روز فرخنده، سخنرانی در بین اقامه نماز مغرب و عشاء با محوریت تبیین سبک زندگی و سیره امیرالمومنین علی (ع) بود که توسط امام جماعت مسجد برای نمازگزاران بیان شد.


وی عنوان کرد: نوجوانان و جوانان مسجدی عضو این کانون فرهنگی هنری در آستانه میلاد با سعادت امام علی (ع) مسجد را متناسب با این روز خجسته آذین بندی و چراغانی کرده و در سالروز ولادت آن حضرت نیز از گلدسته های مسجد مولودی پخش کردند.


یونس زاده در خاتمه یادآور شد: این برنامه ها با هدف گرامیداشت ۱۳ رجب سالروز ولادت حضرت علی (ع) اجرا شد.

پایان پیام/ 586