اختتامیه هفتمین دوره جشنواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی برگزار می‌شود
اختتاميه هفتمين دوره جشنواره تقدير از مروجان کتاب‌خواني برگزار مي‌شود

اختتامیه هفتمین دوره جشنواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی برگزار می‌شود

هفتمين دوره جشنواره تقدير از مروجان کتابخواني که با همکاري ستاد فهما به عنوان يکي از نهادهاي مشارکت کننده در برگزاري اين جشنواره برگزار شد، يکشنبه3 اسفند به کار خود پايان مي دهد.
شناسه خبر : 25478 تاریخ انتشار : ۲ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۵۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، آیین اختتامیه هفتمین دوره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی که به همت  شبکه مروجان کتاب‌خوانی کشور و با حمایت و همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای عمومی و دولتی و غیردولتی ازجمله نهاد کتابخانه‌های عمومی ، سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران ، انجمن نویسندگان کودک و نوجوان ، انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران ، سازمان فرهنگی سازمان ملل متحد یونسکو ، سازمان بهزیستی ، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ، مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ( فهما ) برگزار می شود ، به‌ صورت مجازی و آنلاین ، یکشنبه سوم اسفندماه برگزار می‌شود.



هفتمین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی امسال با توجه به شیوع و گسترش بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار شد و کلیه فرآیند اجرایی آن اعم از اعلام فراخوان، کارگاه‌ها، جلسات هماهنگی، ارسال آثار و داوری آن به صورت مجازی انجام پذیرفت و اختتامیه آن نیز به صورت آنلاین نیز برگزار خواهد شد. ۹۰۶ اثر در بخش‌های مختلف این جشنواره به دبیرخانه این برنامه از سراسر کشور ارسال شد که پس از سه مرحله داوری برگزیدگان آن در یکشنبه سوم اسفندماه مشخص خواهند شد.


این گزارش می افزاید: در بخش گروهی 187 اثر، در بخش افراد 487 اثر، در بخش نگاه ویژه 179 اثر، در بخش بین الملل 4 اثر و در بخش نشان استمرار 49 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است.



گفتنی است آیین اختتامیه در فضای مجازی و از طریق لینک آپارات در اینجا و در فضای اینستاگرام (اینجا) از ساعت 19 تا 20 قابل مشاهده است.