۲ واحد مسکونی به همت کانون شهدای مزگده شفت در حال احداث است
۲ واحد مسکونی به همت کانون شهدای مزگده شفت در حال احداث است

۲ واحد مسکونی به همت کانون شهدای مزگده شفت در حال احداث است

گوهری از درحال ساخت بودن ۲ واحد مسکونی برای خانواده‌های نیازمند شفت به همت جهادگران مسجدی خبرداد.
شناسه خبر : 1028136 تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۲۹

«امیر گوهری» با اشاره به تشکیل مرکز نیکوکاری باب‌الحوائج مسجد امام سجاد(ع) به همت کانون فرهنگی هنری شهدای مزگده شفت به خبرنگار شبستان گفت: این مرکز در راستای احیای کارکرد مساجد و کمک به نیازمندان و محرومان در مسجد امام سجاد تاسیس شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای مزگده شفت ادامه داد: از سال ۹۵ اقدام به احداث و بازسازی مسکن برای نیازمندان و خانوارهای بی‌سرپرست و بدسرپرست شناسایی شده محل کردیم و با نیت «هر سال یک خانه» ایجاد مسکن مناسب برای محرومان را اولویت قرار دادیم.

 

وی با بیان اینکه ساخت پنجمین واحد مسکونی را از ابتدای سال آغاز کردیم اظهارداشت: این واحد مسکونی همزمان با دهه فجر تحویل خانواده شد.

 

گوهری از احداث ۲ واحد مسکونی دیگر در روستاهای لاسک و بابارکاب چوبر خبر داد و اعلام کرد: عملیات اجرایی احداث این واحدها در مراحل پایانی قرار دارد و به‌زودی در یکی از مناسبت‌های ملی و مذهبی افتتاح و در اختیار محرومین قرار می‌گیرد.

 

وی با بیان اینکه کمیته امداد (ره) شفت نیز همراه جهادگران کانون شهدای مزگده در احداث این واحدهای مسکونی است خاطرنشان کرد: برای احداث این واحد مسکونی۵۰ متری یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است که سهم کمیته امداد ۳۰۰ میلیون ریال، تسهیلات بلاعوض ۳۲۰ میلیون ریال بوده و آورده مددجو ۷۵۰ میلیون ریال بوده که از سوی خیرین تامین شده است.

پایان پیام/ 84