توزیع گوشت قربانی در سالروز ولادت امام محمد باقر (ع)
توزیع گوشت قربانی در سالروز ولادت امام محمد باقر (ع)

توزیع گوشت قربانی در سالروز ولادت امام محمد باقر (ع)

محمد کرمی گفت: با جلب کمک های مومنانه خیرین هم زمان با ولادت امام محمد باقر (ع) طرح توزیع گوشت قربانی اجرا شد.
شناسه خبر : 1026813 تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۳۵

«محمد کرمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: با جلب کمک های مومنانه خیرین هم زمان با ولادت امام محمد باقر (ع) طرح توزیع گوشت قربانی اجرا شد.


مدیر کانون مدافعان حرم شهرستان قلعه گنج افزود: در این طرح ۲ راس گوسفند نذری قربانی شده و گوشت های قربانی پس از بسته بندی در بین ۳۰ خانوار نیازمند با اولویت ایتام توزیع شد.


وی بیان کرد: یکی از برنامه های این کانون فرهنگی هنری در حوزه فعالیت های اجتماعی، کمک به نیازمندان است و در همین راستا به همت بچه های مسجدی کانون و پایگاه مقاومت بسیج خانواده های نیازمند شناسایی شده اند که در طول سال با کمک خیرین به آنها خدمات مختلفی ارائه می شود.


کرمی ادامه داد: این خدمات شامل توزیع بسته های معیشتی، آرد و گوشت بوده و همچنین در بحث ساخت سرویس بهداشتی نیازمندان فعالیت داریم.


مدیر کانون مدافعان حرم شهرستان قلعه گنج با اشاره به سایر فعالیت های کانون در حوزه مذهبی و فرهنگی، ابراز کرد: یکی از برنامه های کانون، برگزاری کلاس های آموزش قرآن کریم  در رشته های روخوانی، روانخوانی و حفظ و نیز دوره های آموزش احکام در حال برگزاری است.


وی اضافه کرد: این کلاس های آموزشی با هدف ترویج معارف قرآن کریم و آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان با احکام و پاسخ گویی به سوالات دینی آنها برگزار می‌شود.



کرمی اظهار کرد: برگزاری دوره های سبک زندگی و سیره اهل بیت (ع) یکی دیگر از برنامه های کانون است که در راستای با هدف ترویج معارف اهل بیت (ع) در بین قشر نوجوان و جوان در حال برگزاری است.


مدیر کانون مدافعان حرم شهرستان قلعه گنج یادآور شد: از آغاز طرح ملی سه شنبه های تکریم تاکنون سعی کرده ایم از نخبگان، فعالان مسجدی و خانواده های معظم شهدا تجلیل کنیم و در یکی از سه شنبه های تکریم به دیدار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی رفته و با اهدا قاب عکس شهید حاج قاسم سلیمانی از ایشان تحلیل کردیم.


وی در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم با اجرای این برنامه ها بتوانیم زمینه جذب نوجوانان و جوانان را به فعالیت های مسجد محور کانون را فراهم کنیم.

پایان پیام/ 586